ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς στην περίπτωση της Efood
Εναλλακτικός τίτλος :Study of consumer behavior in the case of Efood
Δημιουργός :Αβραμίδη, Στεφανία
Συντελεστής :Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Καραντινού, Καλυψώ (Εξεταστής)
Δρόσος, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :87σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10516
Περίληψη :Η δημοτικότητα των online παραγγελιών φαγητού αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και ενώ η πανδημία του Covid ήταν καταλύτης για την απότομη άνοδο των παραγγελιών φαγητού στο Διαδίκτυο, η ευκολία της διαδικασίας παραγγελίας πληρωμής και παράδοσης ήταν εξίσου βασικός παράγοντας της αύξησης της δημοφιλής αυτού του νέου τρόπου φαγητού. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα παραγγελιών φαγητού επιτρέπει σε μια επιχείρηση να δέχεται και να διαχειρίζεται παραγγελίες που γίνονται ηλεκτρονικά για παράδοση ή σε πακέτο. Η διαπίστωση για αυτήν την αύξηση στην ζήτηση ηλεκτρικών παραγγελιών οδήγησε αρκετές εταιρείες να κατασκευάσουν την δική τους εφαρμογή για την σύνδεση πολλών και διαφορετικών επιχειρήσεων εστίασης σε μία μόνο ιστοσελίδα όπου θα παρέχονται υψηλή ποιότητάς υπηρεσίες με γρήγορη παράδοση. Έχοντας υπόψη αυτή την νέα ηλεκτρονική μετάβαση στις υπηρεσίες παράδοσης φαγητού πραγματοποιήθηκε έρευνα με σκοπό να περιγράψει τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στις διαδικτυακές υπηρεσίες παράδοσης τροφίμων της επιχείρησης e food στην Ελλάδα. Στην έρευνα συμμετείχαν 261 χρήστες της εφαρμογής efood από τους οποίους το 58% ήταν γυναίκες και το 42% άνδρες. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν υψηλή ικανοποίηση από την χρήση της εφαρμογής και δύο κύριες παράμετροι που καθοδηγούσαν την χρήση της. Αυτές ήταν οι τιμές των προϊόντων και η πρόσβαση στο κατάστημα ή στα καταστήματα ενδιαφέροντος. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα διαπιστώθηκε ότι οι χρήστες επιθυμούν χαμηλότερες τιμές μέσω προσφορών ή εκπτωτικών κουπονιών από την εφαρμογή καθώς θα μπορούσαν να κάνουν την παραγγελία τους απείθειας από το κατάστημα. Η επίδραση των ατομικών χαρακτηριστικών στις απαντήσεις τους εξετάστηκε με την βοήθεια του συντελεστή συσχέτισης του Spearman και ήταν ελάχιστη (rho < 0.200). Σε όποιες περιπτώσεις διαπιστώθηκε τέτοιου είδους επίδραση αυτή ήταν αδύναμη και αφορούσε μόνο το φύλο, την ηλικία και το επάγγελμα των συμμετεχόντων στην έρευνα.
The popularity of online food ordering has been steadily increasing in recent years and while the Covid pandemic has been a catalyst for the surge in online food ordering, the ease of ordering, paying and delivery has been an equally key factor in the rise in popularity of this new way of eating. An online food ordering system allows a business to accept and manage orders placed online for delivery or takeout. The realization of this increase in the demand for electric orders has led several companies to build their own application to connect many different catering businesses to a single website where high quality services with fast delivery will be provided. Bearing in mind this new electronic transition to food delivery services, a survey was carried out with the aim of describing the behavior of consumers towards the online food delivery services of the e food business in Greece. 261 users of the efood application participated in the survey, of which 58% were women and 42% were men. The results of the survey showed high satisfaction with the use of the application and two main parameters that guided its use. These were product prices and access to the store or stores of interest. According to the results it was found that users want lower prices through offers or discount coupons from the app as they could place their order without confidence from the store. The effect of individual characteristics on their answers was examined with the help of Spearman's correlation coefficient and was minimal (rho < 0.200). In any cases such an effect was found, it was weak and related only to the gender, age and profession of the research participants.
Λέξη κλειδί :Καταναλωτική συμπεριφορά
Εφαρμογή Efood
Ηλεκτρονική παραγγελιά φαγητού
Consumer behavior
Efood application
Online food ordering
Ημερομηνία έκδοσης :2023
Ημερομηνία κατάθεσης :06-05-2023
Ημερομηνία αποδοχής :06-05-2023
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Avramidi_2023.pdf

Τύπος: application/pdf