ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Ο ρόλος των love brands σε σχέση με το brand loyalty και το brand experience. H υπόθεση της σοκολάτας Παυλίδη
Εναλλακτικός τίτλος :Love brands: the relation between brand loyalty and brand experience. The Pavlidis Chocolate case
Δημιουργός :Πασπαλιάρη, Δέσποινα
Συντελεστής :Σταθακόπουλος, Βλάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :66σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10679
Περίληψη :Οι μάρκες αγάπης είναι εκείνες οι μάρκες που προκαλούν μια βαθιά συναισθηματική σύνδεση και αφοσίωση από τους πελάτες τους. Ξεπερνούν την παροχή λειτουργικών πλεονεκτημάτων και δημιουργούν έναν ισχυρό δεσμό με το κοινό τους, συχνά βασισμένο σε κοινές αξίες, εμπιστοσύνη και αίσθηση κοινότητας. Οι μάρκες αγάπης είναι σε θέση να καλλιεργήσουν μια μοναδική εμπειρία μάρκας που αφήνει μόνιμη εντύπωση στους πελάτες τους, καλλιεργώντας την αφοσίωση και την υποστήριξη.Η αφοσίωση στη μάρκα είναι ο βαθμός στον οποίο οι πελάτες επιλέγουν επανειλημμένα μια συγκεκριμένη μάρκα έναντι των ανταγωνιστών της. Οι μάρκες αγάπης έχουν ένα σαφές πλεονέκτημα στην οικοδόμηση της πιστότητας της μάρκας, επειδή έχουν δημιουργήσει με επιτυχία μια συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες τους. Όταν οι πελάτες αισθάνονται συναισθηματικά συνδεδεμένοι με μια μάρκα, είναι πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί και να επιδείξουν επαναλαμβανόμενη αγοραστική συμπεριφορά. Η αφοσίωση στη μάρκα καθορίζεται από παράγοντες όπως η εμπιστοσύνη, η ικανοποίηση, η αντιλαμβανόμενη αξία και η συνολική εμπειρία της μάρκας.Η εμπειρία της μάρκας περιλαμβάνει όλες τις αλληλεπιδράσεις και τα σημεία επαφής που έχει ένας πελάτης με μια μάρκα κατά τη διάρκεια της διαδρομής του. Περιλαμβάνει τόσο λειτουργικές όσο και συναισθηματικές πτυχές. Οι μάρκες αγάπης κατανοούν τη σημασία της δημιουργίας θετικών εμπειριών σε κάθε στάδιο, από την αρχική ευαισθητοποίηση έως την υποστήριξη μετά την αγορά. Προσπαθούν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες των πελατών και να προσφέρουν εμπειρίες που βρίσκουν απήχηση στο κοινό-στόχο τους.
Love brands are those brands that evoke a deep emotional connection and loyalty from their customers. They go beyond providing functional benefits and create a strong bond with their audience, often based on shared values, trust, and a sense of community. Love brands are able to cultivate a unique brand experience that leaves a lasting impression on their customers, fostering loyalty and advocacy.Brand loyalty is the extent to which customers repeatedly choose a particular brand over its competitors. Love brands have a distinct advantage in building brand loyalty because they have successfully established an emotional connection with their customers. When customers feel emotionally attached to a brand, they are more likely to remain loyal and exhibit repeat purchasing behavior. Brand loyalty is driven by factors such as trust, satisfaction, perceived value, and the overall brand experience.The brand experience encompasses all the interactions and touchpoints a customer has with a brand throughout their journey. It includes both functional and emotional aspects. Love brands understand the importance of creating positive experiences at every stage, from initial awareness to post-purchase support. They strive to exceed customer expectations and deliver experiences that resonate with their target audience.
Λέξη κλειδί :Μάρκες αγάπης
Πιστότητα στη μάρκα
Εμπειρία μάρκας
Σοκολάτα Παυλίδη
mondelez internatiotal
Love brands
Brand loyalty
Brand experience
Pavlidis chocolate
Mondelez
Διαθέσιμο από :2023-09-08 13:38:35
Ημερομηνία έκδοσης :08-09-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-09-08 13:38:35
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Paspaliari_2023.pdf

Τύπος: application/pdf