ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Πώς τα social media επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή;
Εναλλακτικός τίτλος :Ηow does social media affect consumer behavior?
Δημιουργός :Mάτα, Αρτέντσα
Συντελεστής :Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :115σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11090
Περίληψη :Τα social media είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που χρόνο με τον χρόνο μας επηρεάζει όλο και περισσότερο.Σκόπος της εργασίας ήταν να μελετηθεί με ποιο τρόπο γίνεται αυτό και ποως επιδρά στις καταναλωτικές συνήθειες μας. Προκειμένου να το διερευνησουμε και να βγάλουμε έγκυρα συμπεράσματα προχωρήσαμε σε ποσοτικό έρευνα με τη χρήση ερωτοματολογίου. Προηγουμένως είχε προηγηθεί η εισαγωγή του θέματος και η θεωρητική επισκόπηση.
Social media is a social phenomenon that affects us more and more every year. The purpose of the work was to study how this is done and how affects our consumption habits. In order to investigate this and draw valid conclusions, we proceeded to quantitative research using a questionnaire. This was preceded by an introduction of the issue and theoretical overview.
Λέξη κλειδί :Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Καταναλωτής
Καταναλωτικές συνήθειες
Social media
Consumer
Consumer habits
Facebook
Instagram
Διαθέσιμο από :2024-03-18 21:16:06
Ημερομηνία έκδοσης :31-01-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-18 21:16:06
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Mata_2024.pdf

Τύπος: application/pdf