ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Οι παράγοντες που επηρεάζουν τις αντιλήψεις της γενιάς Ζ ως προς την ελκυστικότητα και την επωνυμία ενός εργοδότη κατά την αναζήτηση εργασίας και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Εναλλακτικός τίτλος :Factors influencing the expectations of generation Z about employer branding and the role of social media
Δημιουργός :Μίντζηρα, Αναστασία
Συντελεστής :Παναγιωτοπούλου, Λήδα (Επιβλέπων καθηγητής)
Νικάνδρου, Ειρήνη (Εξεταστής)
Λαζανάκη, Βέρα (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :172σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11107
Περίληψη :Καθώς το εργασιακό τοπίο εξελίσσεται και μεταβάλλεται συνεχώς, οι οργανισμοί καλούνται να αντιμετωπίσουν σημαντικές προκλήσεις, προερχόμενες από την κοινωνικοοικονομική σφαίρα στην οποία δραστηριοποιούνται. Μια βασική πρόκληση των σύγχρονων επιχειρήσεων αποτελεί η προσέλκυση και διατήρηση των ταλέντων της γενιάς Ζ, μια δημογραφική ομάδα γνωστή για τα μοναδικά χαρακτηριστικά, τις αξίες και προσδοκίες της. Η γενιά αυτή αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στην αγορά εργασίας και έχει ήδη αποτελέσει αντικείμενο ερευνών αναφορικά με τις προσδοκίες και τις αντιλήψεις της για την ελκυστικότητα ενός εργοδότη. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι, η ανάδειξη των ιδιαίτερων προσδοκιών των μελών της γενιάς Ζ σχετικά με τις στρατηγικές που υλοποιούνται σε επίπεδο επωνυμίας εργοδότη. Το ερευνητικό μοντέλο στο οποίο έχει στηριχθεί η έρευνα περιλαμβάνει την κοινωνική, αναπτυξιακή και οικονομική αξία, όπως και την αξία εφαρμογής και αξία ενδιαφέροντος. Στα παραπάνω προστίθεται η αξία και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον σχηματισμό της αντιληπτής ελκυστικότητας ενός εργοδότη για τα μέλη της γενιάς Ζ. Στο πλαίσιο αυτό η εργασία διακρίνεται σε δυο βασικούς πυλώνες, την επισκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας επί του θέματος και το ερευνητικό κομμάτι, που περιλαμβάνει την ανάλυση ποσοτικών δεδομένων που συγκεντρώθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου. Συμβάλλοντας στο ήδη υπάρχον σύνολο γνώσεων σχετικά με την επωνυμία εργοδότη και τις αντιλήψεις της γενιάς Ζ, η παρούσα εργασία στοχεύει να βοηθήσει τους σύγχρονους οργανισμούς να αναπτύξουν τις κατάλληλες στρατηγικές επωνυμίας εργοδότη για τη δημογραφική αυτή ομάδα. Οι πρακτικές αυτές στοχεύουν, τόσο στην προσέλκυση των κορυφαίων ταλέντων της γενιάς αυτής, όσο και στη δημιουργία μακροπρόθεσμων σχέσεων μαζί τους σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο προσέλκυσης και διατήρησης ταλέντων. Συνοπτικά η ποσοτική έρευνα που διεξήχθη έδειξε την εξαιρετική σημασία της κοινωνικής και οικονομικής αξίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση μιας ελκυστικής εργοδοτικής εικόνας για τα μέλη της γενιάς Ζ.
In the dynamic and ever-changing landscape of the professional world, organizations face significant challenges rooted in the socio-economic sphere. This thesis delves into the pressing issue of attracting and retaining talent from Generation Z, a demographic renowned for its distinct characteristics, values, and expectations. As the most recent addition to the workforce, Generation Z has become a focal point of research, particularly in understanding their expectations and perceptions of employer attractiveness.The primary objective of this study is to elucidate the specific expectations of Generation Z members concerning the strategies implemented at the employer branding level. The research model encompasses social, developmental, and economic values, along with the values of application and interest. Additionally, the study investigates the role of social media in shaping the perceived attractiveness of an employer for Generation Z.The research is structured around two main pillars: a comprehensive review of existing literature and articles on the subject, and the research component involving the analysis of quantitative data collected through a questionnaire. By contributing to the existing body of knowledge on employer branding and Generation Z perceptions, this work aims to guide modern organizations in formulating appropriate employer branding strategies for this demographic group. These strategies not only focus on attracting top talents from Generation Z but also on establishing enduring relationships with them in the ever-evolving landscape of talent attraction and retention.In conclusion, the quantitative research conducted in this study underscores the exceptional importance of social value, economic value and social media in shaping an attractive employer image for Generation Z members.
Λέξη κλειδί :Επωνυμία εργοδότη
Γενιά Ζ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ελκυστικότητα εργοδότη
Employer Branding
Generation Z
Social media
Employer attractiveness
Διαθέσιμο από :2024-03-16 11:06:51
Ημερομηνία έκδοσης :22-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-16 11:06:51
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Mintzira_2024.pdf

Τύπος: application/pdf