ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Επίδραση της διαφήμισης στην συμπεριφορά καταναλωτή: η επίκληση στη λογική και η επίκληση στο συναίσθημα
Εναλλακτικός τίτλος :The effect of advertising on consumer behavior: rational and emotional appeal
Δημιουργός :Αντωνοπούλου, Ιφιγένεια
Συντελεστής :Κοκκινάκη, Φλώρα (Επιβλέπων καθηγητής)
Δημητριάδης, Σέργιος (Εξεταστής)
Δρόσος, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :77σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11115
Περίληψη :Στην παρούσα εργασία κύριος στόχος είναι να αποτυπωθεί η επίδραση των διαφημιστικών επικλήσεων στην συμπεριφορά των καταναλωτών. Συγκεκριμένα σκοπός είναι να εξετασθεί κατά πόσο οι διαφημίσεις με επίκληση στη λογική και επίκληση στο συναίσθημα διαμορφώνουν τις συμπεριφορές των καταναλωτών. Πιο στοχευμένα, διερευνάται η περίπτωση διαφημίσεων με επίκληση στη λογική και επίκληση στο συναίσθημα σε προϊόντα υγιεινής διατροφής.Για την εκπόνηση της εργασίας διεξάχθηκε πείραμα με δύο ίδια δομημένα ερωτηματολόγια τα οποία διαφοροποιούνταν μόνο στις διαφημίσεις που περιλάμβαναν. Και τα δύο ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν διαδικτυακά και συγκέντρωσαν συνολικά 218 απαντήσεις. Η διανομή των ερωτηματολογίων ξεκίνησε στις 14 Νοεμβρίου του 2023 και η διαδικασία διήρκεσε μέχρι τις 30 Νοεμβρίου του ίδιου έτους. Το ερωτηματολόγιο διαρθρώθηκε σε 35 ερωτήσεις κλειστού τύπου, οι οποίες κωδικοποιήθηκαν και αναλύθηκαν με χρήση του στατιστικού πακέτου αναλύσεων SPSS, με στόχο να εξαχθούν τα αποτελέσματα που χρησιμοποιήθηκαν για τα συμπεράσματα της διπλωματικής εργασίας.Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων προκύπτει ότι η συναισθηματική διαφήμιση των προϊόντων υγιεινής διατροφής επηρεάζει τόσο την στάση των καταναλωτών απέναντι στη διαφήμιση, όσο και την στάση των καταναλωτών απέναντι στην επωνυμία του προϊόντος. Επίσης, από την έρευνα εξάγεται το συμπέρασμα ότι η επίκληση στο συναίσθημα είναι πιο πιθανό να οδηγήσει σε μελλοντική αγορά των εκάστοτε προϊόντων. Τέλος, από τα αποτελέσματα της μελέτης προκύπτει ότι υπάρχει θετική σχέση και αλληλεπίδραση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στη διαφήμιση, με τη στάση απέναντι στην επωνυμία και την πρόθεση αγοράς, επιβεβαιώνοντας τα αποτελέσματα παρόμοιων ερευνών.
In this essay, the main goal is to capture the effect of advertising appeals on consumer behavior. Specifically, the purpose is to examine whether advertisements with an appeal to logic and an appeal to emotion shape consumer behaviors. More specifically, the case of appeals to logic and appeals to emotion in healthy food products is investigated.For the preparation of this essay, an experiment was conducted with two identically structured questionnaires that differed only in the advertisements they included. Both questionnaires were distributed online and collected a total of 218 responses. The distribution of the questionnaires started on November 14, 2023 and the process lasted until November 30 of the same year. The questionnaire was structured in 35 closed-ended questions, which were coded and analyzed using the SPSS statistical analysis package, with the aim of extracting the results used for the conclusions of the diploma thesis.From the analysis of the results, it appears that the emotional advertising of healthy food products affects both the attitude of consumers towards the advertisement and the attitude of consumers towards the brand of the product. Also, the research concludes that an appeal to emotion is more likely to lead to a future purchase of the respective products. At the conclusion, the results of the study show that there is a positive relationship and interaction between consumer attitude towards advertising, with attitude towards the brand and purchase intention, confirming the results of similar research.
Λέξη κλειδί :Διαφήμιση
Επίκληση στο συναίσθημα
Επίκληση στη λογική
Πρόθεση αγοράς
Συμπεριφορά καταναλωτή
Advertisement
Emotional appeal
Rational appeal
Purchase intention
Consumer behavior
Διαθέσιμο από :2024-03-19 22:28:39
Ημερομηνία έκδοσης :20-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-19 22:28:39
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Antonopoulou_2024.pdf

Τύπος: application/pdf