ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Υιοθέτηση εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα
Εναλλακτικός τίτλος :Adoption of digital marketing tools by enterprises in Greece
Δημιουργός :Λώλου, Λεμονιά-Ρωξάνη
Συντελεστής :Δρόσος, Δημήτριος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σταθακόπουλος, Βλάσιος (Εξεταστής)
Μπάλτας, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :62σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11150
Περίληψη :Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να καταγράψει τη χρήση εργαλείων και στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις και τη στάση τους απέναντι στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα ελληνικών επιχειρήσεων με χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο της έρευνας διανεμήθηκε μέσω της πλατφόρμας Google Forms σε 122 ελληνικές επιχειρήσεις και απαντήθηκε από τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων ή διευθυντικά στελέχη και προϊστάμενους. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως το 37.7% των επιχειρήσεων είχε εξειδικευμένο προσωπικό να ασχολείται με δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ (είτε εξειδικευμένα στελέχη/προσωπικό της εταιρείας είτε εξειδικευμένος εξωτερικός συνεργάτης) ενώ το 41% είχε μια συγκεκριμένη Στρατηγική Ψηφιακού Μετασχηματισμού. Επιπρόσθετα, τα ευρήματα έδειξαν πως οι επιχειρήσεις κάνουν περιστασιακά προς συχνά χρήση όλων των γνωστών στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ. Αναφορικά με τα οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ, τα αποτελέσματα έδειξαν πως μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση της φήμης/ εικόνας μιας επιχείρησης, παρέχει πρόσβαση σε πελάτες από το εξωτερικό, βελτιώνει την επικοινωνία/ αλληλοεπίδραση με τους πελάτες, συμβάλλει στη βελτίωση της θέσης της επιχείρησης απέναντι στον ανταγωνισμό και δημιουργεί περισσότερα κέρδη. Τέλος, καταγράφηκε μια θετική στάση των επιχειρήσεων στην Ελλάδα απέναντι στο ψηφιακό μάρκετινγκ και αυτή η θετική στάση σχετίζεται τόσο με καλύτερα οφέλη όσο και με μεγαλύτερη συχνότητας χρήσης στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ.
The purpose of this thesis is to document the use of digital marketing tools and strategies by Greek businesses and their attitude towards digital marketing. For this purpose, a quantitative survey was carried out on a sample of Greek companies using an electronic questionnaire. The survey questionnaire was distributed via the Google Forms platform to 122 Greek businesses and was answered by the business owners or managers and supervisors. The results of the survey showed that 37.7% of the companies had specialized personnel dealing with digital marketing activities (either specialized executives/staff of the company or a specialized external partner) while 41% had a specific Digital Transformation Strategy. Additionally, the findings showed that businesses make occasional to frequent use of all known digital marketing strategies. Regarding the post-benefits of digital marketing, the results showed that it can significantly contribute to improving the reputation/image of a company, provides access to customers from abroad, improves communication/interaction with customers, contributes to improving the company's position vis-à-vis competition and creates more profits. Finally, a positive attitude of businesses in Greece towards digital marketing was recorded and this positive attitude is associated with both better benefits and a greater frequency of use of digital marketing strategies.
Λέξη κλειδί :Ψηφιακό μάρκετινγκ
Οφέλη
Συχνότητα χρήσης
Ελληνικές επιχειρήσεις
Digital marketing
Benefits
Frequency of use
Greek enterprises
Διαθέσιμο από :2024-03-22 02:51:21
Ημερομηνία έκδοσης :15-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-22 02:51:21
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Lolou_2024.pdf

Τύπος: application/pdf