ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Μελέτη του brand image των φυσικών καταστημάτων ΙΚΕΑ στην Ελλάδα: παράγοντες που επηρεάζουν την εικόνα της επωνυμίας και οι επιπτώσεις της εικόνας στην πιστότητα, την ικανοποίηση και την πρόθεση σύστασης
Εναλλακτικός τίτλος :Brand image of IKEA physical stores in Greece case study: factors influencing brand image and it's impact on loyalty, satisfaction, and Word of Mouth (WoM)
Δημιουργός :Σταθακάκη, Αικατερίνη
Συντελεστής :Σταθακόπουλος, Βλάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :125σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11201
Περίληψη :Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τη διαμόρφωση της εικόνας της επωνυμίας, καθώς και πως αυτή με τη σειρά της επηρεάζει την πιστότητα, την ικανοποίηση των πελατών καθώς και την από στόμα σε στόμα επικοινωνία. Η παρούσα μελέτη βασίζεται στο μοντέλο Brand Equity Ten (Aaker, 1996) και πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα για τη συλλογή δεδομένων. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας και συμπεράσματα, τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε πρακτικό επίπεδο.Η μελέτη ξεκινά με τη βιβλιογραφική επισκόπηση, ορίζοντας βασικές έννοιες όπως η Επωνυμία, η Εικόνα της Επωνυμίας, η Αξία της Επωνυμίας καθώς και τους παράγοντες που διαμορφώνουν την εικόνα της επωνυμίας. Συγκεκριμένα, μελετώνται οι έννοιες της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, της αντιληπτής ποιότητας, της αντιληπτής αξίας, η προσωπικότητα της επωνυμίας και η ατμόσφαιρα του καταστήματος. Διερευνώνται επίσης οι έννοιες της αφοσίωσης των πελατών στην επωνυμία, της ικανοποίησή τους και της από στόμα σε στόμα επικοινωνίας, ως «συνέπειες» μιας θετικής εικόνας της επωνυμίας.Πραγματοποιείται συνοπτική περιγραφή της επωνυμίας ΙΚΕΑ και των καταστημάτων της στην Ελλάδα, που αποτελούν το επίκεντρο της μελέτης. Παρουσιάζεται ένα θεωρητικό πλαίσιο και οι ερευνητικές υποθέσεις με βάση τη βιβλιογραφική ανασκόπηση. Διεξήχθη ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίου, συλλέγοντας δεδομένα από πελάτες των καταστημάτων ΙΚΕΑ και παρουσιάζονται τα ευρήματα αυτής. Σύμφωνα με τα ευρήματα, ενώ η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας δεν έχει αντίκτυπο στη διαμόρφωση της εικόνας επωνυμίας των καταστημάτων ΙΚΕΑ, η αντιληπτή ποιότητα είναι ο παράγοντας που έχει τη μεγαλύτερη επίδραση σε σύγκριση με όλους τους άλλους παράγοντες που εξετάστηκαν σε αυτήν την έρευνα. Επιπλέον, η εικόνα της επωνυμίας της IKEA επηρεάζει θετικά την αφοσίωση, την ικανοποίηση και το WOM των πελατών.Όλα τα αποτελέσματα και ευρήματα συζητούνται σε αυτή τη μελέτη, παρουσιάζονται οι διοικητικές επιπτώσεις, προτάσεις για μελλοντικές δράσεις μαρκετινγκ για τα καταστήματα ΙΚΕΑ καθώς επίσης και προτάσεις για μελλοντική έρευνα, αναγνωρίζοντας τους περιορισμούς της μελέτης.
This paper is dedicated in studying factors that influence the formation of a brand image, and how a brand image affects loyalty, customer satisfaction WOM. The research is grounded in the Brand Equity Ten model by Aaker (1996) and employs a quantitative methodology to gather data from IKEA customers for insightful conclusions on both academic and practical levels. A literature review was conducted, defining key concepts like Brand, Brand Image, Brand Equity, along with factors such as Brand Awareness, perceived quality, perceived value, brand personality and store atmospherics that contribute to brand image formation. Consequences of a positive brand image are also explored, such as brand loyalty, customer satisfaction and Word of mouth, in terms of customer’s intention to recommend IKEA stores to friends and family members.IKEA brand and it’s stores in Greece, serve as the study’s focus and these are briefly described. A theoretical framework and research hypothesis are presented based on the literature review. A research was held through a questionnaire, collecting data from IKEA customers and the findings are presented. According to the findings, while brand awareness doesn’t have an impact on IKEA’s Brand Image formation, perceived quality is the factor that has the greatest impact compared to all other factors reviewed in this research. Furthermore, IKEA’s brand image, influences customer’s loyalty, satisfaction and WOM. All results and findings are discussed in this study, offering managerial implications, marketing recommendations for IKEA, and suggestions for future research, acknowledging the study's limitations.
Λέξη κλειδί :Εικόνα επωνυμίας
Αξία της μάρκας
Πιστότητα
Αντιλαμβανόμενη ποιότητα
Λιανικό εμπόριο
Ικανοποίηση καταναλωτή
Διάδοση από στόμα σε στόμα
Αντιλαμβανόμενη αξία
Προσωπικότητα μάρκας
Brand image
Brand equity
Loyalty
Perceived quality
Retail
Customer satisfaction
Word of Mouth (WoM)
Perceived value
Brand personality
Διαθέσιμο από :2024-03-28 13:38:17
Ημερομηνία έκδοσης :31-01-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-28 13:38:17
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Stathakaki_2024.pdf

Τύπος: application/pdf