PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Έρευνα και ερμηνεία των ψυχολογικών επιρροών στη διαμόρφωση του μάρκετινγκ ειδών πολυτελείας και μελέτες περιπτώσεων
Creator :Παπαδόπουλος, Νικόλαος
Contributor :Μπάλτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Language :el
Abstract :Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να εξακριβώσει το πώς έχει διαμορφωθεί αυτό που σήμερα ονομάζουμε Luxury Marketing, υπό το πρίσμα των διάφορων ψυχολογικών θεωριών και κοινωνικών επιρροών κατά την εξέλιξη του σύγχρονου δυτικού κόσμου καθώς και τη στρατηγική που έχει ακολουθηθεί από εταιρείες κολοσσούς στον τομέα αυτό.
Research and Analysis of the psychological factors that created Luxury Marketing and two case studies:LVMH & ROLEX
Subject :Μάρκετινγκ
Είδη πολυτελείας
Έρευνα
Marketing
Luxury
Research
Date Issued :30-09-2018
Date Submitted :29-03-2019
Access Rights :Free access
Licence :

File: Papadopoulos_2018.pdf

Type: application/pdf