ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας για ένα εικονικό μουσείο
Εναλλακτικός τίτλος :Virtual reality museum application
Δημιουργός :Σβάρνα, Παναγιώτα
Συντελεστής :Παπαϊωάννου, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Βασιλάκης, Ανδρέας Α. (Εξεταστής)
Μπενάρδου, Αγιάτις (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :50σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8122
Περίληψη :Στη σύγχρονη εποχή, η εικονική πραγματικότητα έχει καταφέρει να εισχωρήσει στην καθημερινή ζωή, συμβάλλοντας σε διάφορους κλάδους της ανθρώπινης δραστηριότητας. Η παρούσα διπλωματική εργασία δημιουργήθηκε με κύριο σκοπό να εκμεταλλευτεί κάποιες από τις δυνατότητες που προσφέρει η εικονική πραγματικότητα για τη δημιουργία ενός λειτουργικού εικονικού μουσείου, το οποίο είχε σκοπό να προτρέψει τους μικρούς και μεγάλους χρήστες να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις για τους Ολύμπιους Θεούς. Η εικονική περιήγηση σε αυτό το χώρο δε θα πραγματοποιούταν μέσω του υπολογιστή αλλά με τα κατάλληλα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας. Το αποτέλεσμα ήταν να γεννηθεί η ιδέα μιας εφαρμογής εικονικής πραγματικότητας, στην οποία θα είχε πρόσβαση όποιος ήθελε μέσω του κινητού τηλεφώνου του. Με αυτό τον τρόπο, δημιουργήθηκε κι ο πρώτος προβληματισμός της εργασίας: πώς δημιουργείται μια εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας για το κινητό.Στη συνέχεια, καθώς η διπλωματική εργασία εξελισσόταν με την βοήθεια της Unity, ένας νέος προβληματισμός γεννήθηκε για τη πλοήγηση κάποιου σε αυτό το εικονικού μουσείο. Το πρόβλημα ήταν ότι οι χρήστες δε θα είχαν την βοήθεια ενός πληκτρολογίου ή του joystick. Τη λύση σε αυτό το προβληματισμό έδωσε η τηλεμεταφορά. Στα κεφάλαια που θα ακολουθήσουν θα πραγματοποιηθεί μια αναλυτική παρουσίαση της διαδικασίας για τη λύση των παραπάνω προβληματισμών. Στο τελευταίο κεφάλαιό της, οι αναγνώστες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν τις αντιδράσεις των χρηστών σε αυτήν εμπειρία. Ταυτόχρονα, θα ανακαλύψουν τις απόψεις του και τις ιδέες τους για να γίνει καλύτερη αυτή η εφαρμογή.
In modern times, virtual reality has managed to penetrate into everyday life, contributing to many human activities. This dissertation was created with the main purpose of exploiting some of the possibilities offered by virtual reality in order to create of virtual museum, which could encourage young and adult users to learn more about the Olympian Gods. The virtual tour of this space would not be done using a standard desktop the computer paradigm, but rather with the use of appropriate virtual reality glasses. The result was the birth of the idea of a virtual reality application, which could be accessed by anyone who wanted it through their mobile phone. In this way, the first reflection of the work on how to create a virtual reality application for mobile was created. This project was developed with the help of the Unity game engine. With the above in mind, a new concern was born about how to navigate and explore this virtual museum. The problem was that users would not have access to a keyboard, joystick or a pointing device. The solution to this problem was provided by teleportation. In the following chapters a detailed presentation of the process for solving the above concerns is provided. In its final chapter, readers will have the opportunity to learn about user reactions to this experience. At the same time, they will discover suggestions to improve this application.
Λέξη κλειδί :Εικονική πραγματικότητα
Εφαρμογές κινητών συσκευών
Μουσείο
Virtual reality (VR)
Mobile applications
Museum
Διαθέσιμο από :2020-11-27 15:29:04
Ημερομηνία έκδοσης :30-10-2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-11-27 15:29:04
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Svarna_2020.pdf

Τύπος: application/pdf