ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Σχέδιο μάρκετινγκ Ανατολή Μπαχαρικά Α.Β.Ε.Ε.
Εναλλακτικός τίτλος :Marketing Plan Anatoli Spices SA
Δημιουργός :Ματεντζόγλου, Χρήστος
Συντελεστής :Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Επιβλέπων καθηγητής)
Μπάλτας, Γεώργιος (Εξεταστής)
Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :111σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8489
Περίληψη :Η παρούσα εργασία πραγματεύεται ένα ενδελεχές σχέδιο μάρκετινγκ για την εταιρεία ΑΝΑΤΟΛΗ ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ ΑΒΕΕ. Βασικός σκοπός σύνταξης του συγκεκριμένου marketing plan είναι, πρώτον, να αναλύσει την κατάσταση της επιχείρησης και της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται σήμερα, και δεύτερον να λειτουργήσει ως χάρτης που θα καθοδηγήσει την εταιρεία ΑΝΑΤΟΛΗ προς την επίτευξη των στόχων της. Συνολικά το κυρίως κείμενο αποτελείται από 6 κεφάλαια ενώ στο τέλος υπάρχει ο επίλογος, η βιβλιογραφία και το παράρτημα της εργασίας. Ειδικότερα το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αναλύει κάποιες βασικές έννοιες του μάρκετινγκ και θέτει τα όρια και την εν γένει μορφή που έλαβε το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Στο Κεφάλαιο 2 γίνεται η ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης για την εταιρεία ΑΝΑΤΟΛΗ αλλά και γενικότερα για τον κλάδο που δραστηριοποιείται. Η παρούσα κατάσταση χωρίζεται σε δύο κομμάτια με το πρώτο να αφορά το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης ακολουθούμενο από την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος. Το κεφάλαιο 3 περιλαμβάνει μία εκτενή ανάλυση και αξιολόγηση όλων των διαφορετικών κωδικών που απαρτίζουν το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας ΑΝΑΤΟΛΗ.Το Κεφάλαιο 4 αναφέρεται στους στόχους και τις στρατηγικές που προτείνεται να ακολουθήσει η εταιρεία στο βραχυπρόθεσμο μέλλον. Αρχικά τίθενται και προτείνονται οι στόχοι και έπειτα οι στρατηγικές μέσω των οποίων θα επιτευχθούν. Το πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει το προτεινόμενο πλάνο για κάθε ένα στοιχείο του μείγματος μάρκετινγκ ξεχωριστά (προϊόν, τιμή , προβολή και διανομή). Η εργασία κλείνει με το κεφάλαιο 6 το οποίο αναλώνεται εξ΄ ολοκλήρου στην έρευνα που διενεργήθηκε και η οποία βασίστηκε σε πρωτογενή δεδομένα τα οποία συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίου. Σκοπός της ήταν η μέτρηση των καταναλωτικών συνηθειών στην αγορά μπαχαρικών και αρωματικών και ειδικότερα η μέτρηση της στάσης των καταναλωτών γύρω από την επωνυμία της εταιρείας ΑΝΑΤΟΛΗ και για τα προϊόντα που αυτή διαθέτει στην αγορά.
The paper deals with a thorough marketing plan for the company ANATOLI SPICES SA. The main purpose of drafting this marketing plan is to analyze the situation of the company and the market in which it operates today and to act as a road map that will guide the company ANATOLI to achieve its goals.In total the main text consists of 6 chapters while at the end there is the epilogue, the bibliography and the appendix. In particular, the first chapter of the paper analyzes some basic concepts of marketing and sets the limits and the general form that the specific plan took.In Chapter 2 is made the analysis of the current situation for the company ANATOLI but also in general for the sector that is active. The current situation is divided into two parts with the first concerning the internal environment of the company followed by the analysis of the external environment. Chapter 3 includes an extensive analysis and evaluation of all the different products that make up the product portfolio of the company ANATOLI.Chapter 4 refers to the goals and strategies that the company proposes to follow in the short term. First the goals are set and proposed and then the strategies through which they will be achieved. The fifth chapter includes the proposed plan for each element of the marketing mix separately (product, price, promotion and distribution).The paper closes with Chapter 6, which is devoted entirely to the research conducted and which was based on primary data collected through a questionnaire. Its purpose was to measure consumer habits in the market of spices and aromatics and in particular to measure the attitude of consumers around the name of the company ANATOLI and for the products it has on the market.
Λέξη κλειδί :Σχέδιο μάρκετινγκ
Εταιρεία τροφίμων
Μπαχαρικά
Αρωματικά
Marketing plan
Food company
Spices
Herbs
Διαθέσιμο από :2021-03-29 19:12:43
Ημερομηνία έκδοσης :03/29/2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-03-29 19:12:43
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Matentzoglou_2021.pdf

Τύπος: application/pdf