ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Μελέτη της επίδρασης της ατμόσφαιρας στους χώρους εστίασης
Εναλλακτικός τίτλος :Study on the effects of atmospherics in the dining areas
Δημιουργός :Πετροπούλου, Αναστασία
Συντελεστής :Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Λιονάκης,Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Μπάλτας,Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :127σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8689
Περίληψη :Η επίσκεψη σε ένα εστιατόριο μπορεί να αποτελεί μια αξέχαστη εμπειρία, η μοναδικότητα της οποίας δεν θα περιορίζεται στο γευστικό κομμάτι αλλά θα διευρύνεται και στην ατμόσφαιρα του εστιατορίου. Στην παρούσα εργασία μελετάται η σημαντικότητα αυτής της ατμόσφαιρας, αρχικά ως προς την επιλογή ενός εστιατορίου, διακρίνοντας τα στοιχεία αυτής που είναι πιο σημαντικά, καθώς και τη πιο σημαντική ευρύτερη κατηγορία αυτών. Εν συνεχεία, από τις κατηγορίες των στοιχείων της ατμόσφαιρας, η προσοχή εστιάζεται στο γενικό εσωτερικό περιβάλλον, διακρίνοντας τα σημαντικότερα στοιχεία της τόσο ως προς το επίπεδο ικανοποίησης στους Ελληνικούς χώρους εστίασης όσο και ως προς την αύξηση της παραμονής. Τέλος, εντοπίζονται τα στοιχεία της ατμόσφαιρας που μπορούν να προκαλέσουν σημαντική όχληση στους πελάτες και σε ποιο βαθμό, ενώ για την επίτευξη των παραπάνω πραγματοποιήθηκε ποιοτική αλλά και ποσοτική έρευνα, προκύπτοντας ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Visiting a restaurant can be a remarkable experience, the uniqueness of which will not be limited to the tasty part but will also expand in the atmosphere of the restaurant. In the present study, the importance of this atmosphere is scrutinized, initially in terms of selecting a restaurant, distinguishing the segments that are most important, as well as the most salient wider category of them. Thereafter, from the categories of the elements of the atmosphere, the attention is drawn on the general store atmospherics, distinguishing their most important aspects both in terms of the level of satisfaction in the Greek restaurants and in terms of the extension of the visit. Finally, features of store atmospherics are identified, which can cause considerable inconvenience to customers, as well as to what extent. Τo achieve the above, qualitative and quantitative research was carried out, yielding interesting conclusions.
Λέξη κλειδί :Μάρκετινγκ
Ατμόσφαιρα
Εστιατόριο
Εστίαση
Marketing
Restaurant
Atmospherics
Dining areas
Διαθέσιμο από :2021-06-27 10:22:18
Ημερομηνία έκδοσης :2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-06-27 10:22:18
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Petropoulou_2020.pdf

Τύπος: application/pdf