ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Βαθμός ικανοποίησης του γυναικείου καταναλωτικού κοινού από τα βιολογικά προϊόντα περιποίησης
Εναλλακτικός τίτλος :Degree of satisfaction of the female consumer audience from organic care products
Δημιουργός :Λυμπερίου, Δέσποινα
Συντελεστής :Σταθακόπουλος, Βλάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Μπάλτας, Ιωάννης (Εξεταστής)
Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :61σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8959
Περίληψη :Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο τη διερεύνηση αφενός των παραγόντων που επιδρούν στηδιαμόρφωση του βαθμού ικανοποίησης του γυναικείου καταναλωτικού κοινού από ταβιολογικά προϊόντα περιποίησης και αφετέρου στις επιπτώσεις τις οποίες αυτοί έχουν στηνπιστότητα και στην αναφορά αυτών των προϊόντων σε τρίτους.Ο κλάδος των βιολογικών προϊόντων περιποίησης στην Ελλάδα συγκριτικά με άλλες χώρεςδεν έχει αναλυθεί ιδιαιτέρως διεξοδικά και σε όλα τα στάδια παραγωγής των προϊόντων,καθώς αρκετά μεγάλη μερίδα του γυναικείου καταναλωτικού κοινού προτιμά και συνεχίζεινα επιλέγει προϊόντα περιποίησης χημικής προέλευσης, τόσο λόγω ευκολίας εύρεσής τους,όσο και λόγω οικονομικότερης τους τιμολόγησης. Έρευνες έχουν γίνει σχετικά με προϊόνταπεριποίησης χημικής προέλευσης, όσο και ανάλυσης συγκεκριμένων εταιρειών προϊόντων.Στη συγκεκριμένη μελέτη διερευνάται συνολικά ο κλάδος των βιολογικών προϊόντωνπεριποίησης, καθώς και ο αντίκτυπος που αυτός έχει στην ικανοποίηση του κοινού που τονεπιλέγει.Αρχικά ιδιαίτερη αναφορά και ανάλυση γίνεται στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, ώστε νακατανοηθεί και να ερμηνευθεί η έννοια του βαθμού ικανοποίησης από ένα προϊόν ήυπηρεσία και πως αυτός επιδρά στην αγοραστική διάθεση και ικανότητα του καταναλωτή.Αναφορά επίσης γίνεται και στην εικόνα μίας μάρκας (brand image), καθώς και αυτή με τηνσειρά της φαίνεται πως επηρεάζει την αγοραστική διάθεση του καταναλωτικού κοινού. Ησχέση των καταναλωτών και της εικόνας της επωνυμίας είναι αμφίδρομη. Οι καταναλωτέςεπηρεάζουν την εικόνα της επωνυμίας, με την συμβολή και άλλων παραγόντων όπως ητιμή, η αντιληπτή ποιότητα κ.α., όσο και επηρεάζονται από αυτή, γεγονός πουαντικατοπτρίζεται στην στάση και την συμπεριφορά τους απέναντι σε μία επωνυμία(πρόθεση αγοράς-επαναγοράς, πιστότητα, πρόθεση σύστασης επωνυμίας κοκ).Με σκοπό τον εντοπισμό και την ανάλυση πιθανών συσχετίσεων μεταξύ του βαθμού ικανοποίησης από τα βιολογικά προϊόντα περιποίησης και παραγόντων όπως η ποιότητα, η τιμή, οι αξίες των προϊόντων, η διαφήμιση και η συσκευασία τους αναγκαία κρίνεται η διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας, η οποία ακολουθεί τη βιβλιογραφική ανάλυση. Για τους σκοπούς αυτής της έρευνας έγινε ανάπτυξη και χρήση ερωτηματολογίου με δείγμα ευκολίας. Για να συμπληρώσει κάποιος το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο αναγκαία χαρακτηριστικά κρίθηκαν το φύλο (γυναίκα) και η χρήση ή μη βιολογικών προϊόντων περιποίησης.
The present study aims to firstly investigate the factors that affect shaping the degree of satisfaction of the female consumer audience from organic care products and secondly the effects of these factors on consumer loyalty and the word of mouth process.The organic care products’ industry in Greece has not been analyzed in detail compared to other countries as far as the stages of product production are concerned. This is due to the continuous choice of the female consumer public to select care products of chemical origin both because they are more accessible and cheaper than the average organic care products. On the other hand research has been conducted on chemically produced care products and on specific companies that produce them.In this particular study the organic care products’ sector is thoroughly investigated as well as they impact it has on the satisfaction of a consumer.Initially the existing literature is analyzed in order for the concept of the degree of satisfaction to be understood and interpreted and how it affects the purchasing path and ability of the consumer. Reference is also made to the brand image as it seems to affect the purchasing ability of the consumer too. In order to identify and analyze possible correlations between the degree of satisfaction from organic care products and factors such as quality, price, product values, advertising and product packaging, conducting primary research is deemed necessary alongside bibliographic analysis.For the purposes of this research a sample questionnaire was developed and used. The necessary characteristics for someone to complete it were gender and the use or non-use of organic care products.
Λέξη κλειδί :Βαθμός ικανοποίησης
Οργανικά προϊόντα περιποίησης
Γυναικείο καταναλωτικό κοινό
Satisfaction
Care products
Consumer products
Διαθέσιμο από :2021-12-09 12:26:15
Ημερομηνία έκδοσης :10-11-2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-12-09 12:26:15
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Lymperiou_2021.pdf

Τύπος: application/pdf