ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η τεχνητή νοημοσύνη ως παράγοντας εξέλιξης στην εικαστική δημιουργία και στην ψηφιακή παρουσίαση της
Εναλλακτικός τίτλος :Artificial intelligence as a factor of evolution in artistic creation and digital presentation
Δημιουργός :Μόσχος, Στέφανος
Συντελεστής :Βασιλάκης, Ανδρέας-Αλέξανδρος (Επιβλέπων καθηγητής)
Παπαϊωάννου, Γεώργιος (Εξεταστής)
Μπενάρδου, Αγιάτις (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :75σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9024
Περίληψη :H τεχνητή νοημοσύνη είναι η μελέτη συστημάτων που δρουν με τρόπο που σε οποιονδήποτε παρατηρητή να φαίνονται έξυπνα και περιλαμβάνει τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την επίλυση απλών προβλημάτων. Η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών και ειδικότερα της τεχνητής νοημοσύνης έχει επιφέρει οδηγήσει στη μεταστροφή του φυσικού μουσείου σε ψηφιακού. Στο εικονικό μουσείο τα αντικείμενα και οι συλλογές είτε ψηφιοποιούνται είτε γεννιούνται εξ αρχής ψηφιακά και οι χρήστες από κάθε σημείο της γης έχει πρόσβαση. Οι τεχνικές της τεχνητής νοημοσύνης είναι απαραίτητες για την κατάλληλη κατασκευή ενός εικονικού μουσείου. Το μουσείο αυτό θεωρείται σημαντικό για την διάδοση πληροφοριών σε σχέση με ένα φυσικό. Οι πληροφορίες που υπάρχουν και κυκλοφορούν σε ένα ψηφιακό μουσείο παρουσιάζονται μέσω της πλοήγησης των χρηστών και με την υποστήριξη των διάφορων μεθόδων της τεχνητής νοημοσύνης δημιουργείται μια καινοτόμα βιωματική εμπειρία. Με την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και η ανάγκη χρήσης νέων μεθόδων τεχνητής νοημοσύνης στην μουσειακή παρουσίαση, κρίθηκε αναγκαία η δημιουργία μια εφαρμογής που θα υιοθετήσει διάφορες τεχνικές της τεχνητής νοημοσύνης. Το πρώτο στοιχείο της διπλωματικής είναι η μελέτη και η αναζήτηση μουσείων που χρησιμοποιούν πρακτικές της τεχνητής νοημοσύνης.Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής είναι η σχεδίαση και η υλοποίηση ενός ψηφιακού Μουσείου χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα ανάπτυξης παιχνιδιών Unityκαι διάφορες μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης. Συνεπώς, γίνεται η παρουσίαση της έννοιας της τεχνητής νοημοσύνης και σε ποίες μεθόδους διακρίνεται. Ακόμα, εξετάζονται οι διαδικασίες σχεδίασης και υλοποίησης του παιχνιδιού και των στοιχείων που το αποτελούν, ενώ στο τελευταίο κεφάλαιο αναπτύσσονται τα συμπεράσματα της διπλωματικής και προτείνονται μελλοντικές βελτιώσεις.
Artificial intelligence is the study of systems that act in a way that any observer seems intelligent and includes techniques used to solve simple problems. The evolution of new technologies and especially artificial intelligence has led to the transformation of the physical museum into a digital one. In the virtual museum, objects and collections are either digitized or born digitally from the beginning and users from every part of the earth have access. The techniques of artificial intelligence are necessary for the proper construction of a virtual museum. This museum is considered important for the dissemination of information in relation to a natural one. The information that exists and circulates in a digital museum is presented through the navigation of users and with the support of various methods of artificial intelligence, an innovative experiential experience is created. With the development of new technologies and the need to use new methods of artificial intelligence in the museum presentation, it was necessary to create an application that will adopt various techniques of artificial intelligence. The first element of the thesis is the study and search for museum that use artificial intelligence practices. The object of thiw thesis is the design and implementation of a digital platform and various artificial intelligence methods. Therefore, the concept of artificial intelligence is presented and in which methods it is distinguished. Furthermore, the processes of design and implementation of the gameand the elements that constitute it are examined, while the last chapter develops the conclusions of the thesis and proposes future improvements.
Λέξη κλειδί :Τεχνητή νοημοσύνη
Μουσεία
Εικονικά μουσεία
Τέχνη
Artificial intelligence
Museums
Virtual museums
Art
Διαθέσιμο από :2022-01-07 17:56:53
Ημερομηνία έκδοσης :12/17/2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-01-07 17:56:53
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Moschos_2021.pdf

Τύπος: application/pdf