ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας στο πλαίσιο του user journey map για την προώθηση θεματικών υπηρεσιών με καινοτόμες μεθόδους (digital marketing)
Εναλλακτικός τίτλος :Design advertising campaign in the framework of user journey map for the promotion of thematic services with innovative methods (digital marketing)
Δημιουργός :Βονόρτα, Ολυμπία
Συντελεστής :Ανδρούτσος, Αθανάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Καπέτης, Χρυσόστομος (Εξεταστής)
Δημάκης, Αντώνιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :138σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9163
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Ψηφιακές Μεθόδους στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με θέμα : «Σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας στο πλαίσιο του User Journey Map για την προώθηση θεματικών υπηρεσιών με καινοτόμες μεθόδους (Digital Marketing) ».Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην επιστήμη του marketing. Ειδικότερα σε συνάρτηση με τη θεματική της διπλωματικής εργασίας εστίαση γίνεται στο digital marketing , τις τεχνικές του ,τις στρατηγικές του, τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει αλλά και αναφορά γίνεται ως προς το τι ορίζεται καινοτόμο.Στο δεύτερο κεφάλαιο ορίζεται το πρόβλημα. Επιλεγόμενο για ενασχόληση πρόβλημα ορίστηκε ως εκείνο του food waste . Στο παρόν κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός του όπως και υπάρχοντα project , τα οποία μπορούν να εκληφθούν και ως υπάρχουσες λύσεις, τόσο σε ευρωπαϊκό επίπεδο αλλά και ευρύτερα. Ακόμη αναλύεται το πρόβλημα της βιωσιμότητας ενώ κλείνοντας το κεφάλαιο δεν παραλείπεται η ανάλυση του φαινομένου στον ελλαδικό χώρο. Στο τρίτο κεφάλαιο επικυρώνεται το πρόβλημα στην ελληνική κοινωνία μέσω διεξαγωγής ερωτηματολογίου. Αντλούνται στοιχεία για τις καταναλωτικές συνήθειες τους, το μέγεθος της απόρριψης των τροφίμων ,τις αντιλήψεις τους και τις προθέσεις τους σχετικά με το φαινόμενο . Ακόμη στο κεφάλαιο παρατίθεται η μεθοδολογία του ερωτηματολογίου , η επιλογή του δείγματος αλλά και οι περιορισμοί που ανέκυψαν.Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται το journey mapping και η χρήση του. Συγκεκριμένα αναλύεται η δημιουργία του και τα στοιχεία που το απαρτίζουν. Ακόμη παρατίθενται οι τύποι journey mapping καθώς και τα οφέλη που προσφέρονται από την διαδικασία αυτή. Στο τελευταίο μέρος του κεφαλαίου δημιουργείται το target group της υπηρεσίας, οι user personas καθώς επίσης και το επακόλουθο journey mapping τους.Στο πέμπτο κεφάλαιο προβάλλεται η πορεία της έρευνας για την κατάληξη σε συγκεκριμένη ιδέα και θεματική για την υπηρεσία. Ακόμη μιας και το κεφάλαιο έχει διερευνητική φύση προβάλλονται οι διαδικασίες μετατροπής του σπαταλημένου φαγητού σε ζωοτροφή , ο τρόπος που ταξινομούνται οι ζωοτροφές αλλά και η νομοθετική διερεύνηση γύρω από το ζήτημα .Στο έκτο κεφάλαιο ορίζεται το επιχειρηματικό πλάνο , business model canvas, και τα μέρη που το αποτελούν. Επίσης μιας και η υπηρεσία τοποθετείται εντός πλαισίου βιωσιμότητας αναλύεται και το business model canvas for sustainability. Στο τελευταίο μέρος του υλοποιείται το επιχειρηματικό πλάνο για τη σύσταση της υπηρεσίας.Το έβδομο κεφάλαιο αφορά τη σχεδίαση της υπηρεσίας με το εργαλείο Adobe XD. Συγκεκριμένα ορίζεται το εργαλείο και αναλύονται τα χαρακτηριστικά αλλά και οι δυνατότητες που προσφέρει . Εν συνεχεία παρουσιάζεται η υλοποίηση του σχεδιασμού της υπηρεσίας.Το όγδοο κεφάλαιο αφορά την υλοποίηση του διαφημιστικού μέρους της υπηρεσίας. Συγκεκριμένα στο κεφάλαιο αυτό ορίζεται η καμπάνια, η ταξινόμηση της διαφήμισης , οι στόχοι που μπορεί να θέσει μια διαφήμιση ,τα βήματα που ακολουθούνται για την εκπλήρωση της , οι τεχνικές και ο οικονομικός παράγοντας που επιδρά στη δημιουργία της. Τέλος υλοποιείται η διαφήμιση μέσω του λογισμικού συστήματος OBS. Tέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα γύρω από την έρευνα που αποσκοπούν στην υλοποίηση της διπλωματικής εργασίας.
This dissertation was prepared in the framework of the postgraduate program "Digital Methods in Humanities" of the Athens University of Economics, with title: "Designing an advertising campaign under the User Journey Map to promote thematic services with innovative methods (Digital Marketing)".The first chapter refers to the science of marketing. In particular, depending on the topic of the dissertation, the focus is on digital marketing, its techniques, strategies, services it can offer and reference is made to what is defined as innovative.The second chapter defines the problem. The problem selected for the occupation was defined as that of food waste. This chapter defines it as existing projects, which can be perceived as existing solutions, both at European level and beyond. The problem of sustainability is also being analyzed, while closing the chapter, the analysis of the phenomenon in Greece is not omitted.The third chapter confirms the problem in Greek society by conducting a questionnaire. Data are drawn on their consumption habits, the size of food waste, their perceptions and intentions about the phenomenon. Also in the chapter, the methodology of the questionnaire, the selection of the sample and the limitations that arose are listed. The fourth chapter analyzes journey mapping and its use. Specifically, its creation and the elements that make it up are analyzed. The types of journey mapping and the benefits that offered by this process are also listed. In the last part of the chapter the target group is created, the user personas and their subsequent journey mapping as well.The fifth chapter shows the course of the research to come up with a specific idea and theme for the service. Even though the chapter has an exploratory nature, the procedures for the conversion of wasted food into animal feed, the way in which animal feed is classified and the legislative investigation around the issue are presented.The sixth chapter defines the business plan, business model canvas, and the parts that make it up. Also, since the service is placed within a framework of sustainability, the business model canvas for sustainability is analyzed. In the last part, the business plan for the establishment of the service is implemented.The seventh chapter deals with the design of the service with the Adobe XD tool. Specifically, the tool is defined and the features and capabilities it offers are analyzed. Then the implementation of the service design is presented.
Λέξη κλειδί :Ψηφιακό μάρκετινγκ
Κοινό - στόχος
Καινοτομία
Digital marketing
Journey mapping
Innovation
Διαθέσιμο από :2022-02-17 13:10:20
Ημερομηνία έκδοσης :2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-02-17 13:10:20
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Vonorta_2021.pdf

Τύπος: application/pdf