PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Η αισθητική επίδραση της ιστοσελίδας της ELPEDISON στην αγοραστική πρόθεση των καταναλωτών
Alternative Title :The impact of ELPEDISON web-site aesthetics on consumers' purchasing intention
Creator :Αντωνοπούλου-Τσικαρδάνη, Δανάη
Contributor :Τσόγκας, Μάρκος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :104σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9254
Abstract :Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης που έχει αφενός η ποιότητα μιας ιστοσελίδας εταιρίας παρόχου ενέργειας και πιο συγκεκριμένα της εταιρίας ELPEDISON, και αφετέρου μιας σειράς συμπεριφορικών και ψυχολογικών χαρακτηριστικών στην πρόθεση για αγορά. Ουσιαστικά, στο επίκεντρο της μελέτης, η οποία πραγματοποιείται με τη χρήση ερωτηματολογίου είναι η διερεύνηση της ύπαρξης γνωστικών διαδικασιών που οδηγεί το συναίσθημα του χρήστη-καταναλωτή να μπει στη διαδικασία αγοράς. Τα βασικά μας συμπεράσματα δείχνουν ότι η υπόθεση ότι η ποιότητα και το συναίσθημα συνεισφέρουν σημαντικά στην πρόθεση των καταναλωτών να αγοράσουν από τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Εντούτοις, οι υπόλοιποι παράγοντες που εγείρουν το συμπεριφορικό πλαίσιο του πελάτη δεν είναι στατιστικά σημαντικοί. Επιπλέον, σε όρους έντασης το συναίσθημα φαίνεται στην αγορά αυτή να έχει υψηλότερη ερμηνευτική ικανότητα στην προώθηση.
The purpose of this dissertation is to investigate the effect that on the one hand the quality of a website of an energy provider company and more specifically of the company ELPEDISON, and on the other hand a series of aesthetic and psychological characteristics in the intention to buy. Essentially, the focus of the study, which is carried out using a structures questionnaire, is to investigate the existence of cognitive processes that lead the user-consumer feeling and intention to begin with the buying process.Our main findings show that the assumption that quality and emotion contribute significantly to consumers' intention to buy from this site. However, the other factors that raise the customer's behavioral context are not statistically significant. In addition, in terms of intensity the emotion in this market seems to have a higher interpretive ability to promote.
Subject :Εμπειρία πελάτη
Ποιότητα
Συναίσθημα
Πρόθεση για αγορά
Customer experience (CX)
Quality
Intention to buy
Sentiment
Date Available :2022-03-14 15:27:23
Date Issued :2022
Date Submitted :2022-03-14 15:27:23
Access Rights :Free access
Licence :

File: Antonopoulou-Tsikardani_2022.pdf

Type: application/pdf