ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Πολιτιστικό μάρκετινγκ: βέλτιστες πρακτικές για τον σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό
Εναλλακτικός τίτλος :Cultural marketing: best practices for contemporary Greek culture
Δημιουργός :Αγγελάκης, Εμμανουήλ
Συντελεστής :Μπάλτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Παινέσης, Γρηγόριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :116σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9499
Περίληψη :Παρά την οικονομική κρίση της περασμένης δεκαετίας η Ελλάδα έχει να επιδείξει πλούσιο σύγχρονο καλλιτεχνικό έργο, αξιοσημείωτους φορείς σύγχρονου πολιτισμού και διακρίσεις στο εξωτερικό. Όμως, η σχεδόν αποκλειστική προβολή της αρχαίας πολιτιστικής της κληρονομιάς, καθώς και η ελλιπής χρηματοδότηση για τον πολιτισμό δυσχεραίνουν την ανάπτυξη και την προβολή των ανωτέρω, εξαλείφοντας έτσι πληθώρα ευκαιριών. Με βάση τα εργαλεία του Πολιτιστικού Μάρκετινγκ η παρούσα εργασία αναλύει την ανάγκη για στρατηγικό σχεδιασμό για τον σύγχρονο πολιτισμό της Ελλάδας και τη μετουσίωση των καλλιτεχνικών έργων και δράσεών της σε πολιτιστικά προϊόντα και υπηρεσίες. Εξετάστηκαν δυνητικά κοινά-στόχοι από το εξωτερικό μέσα από τον κλάδο του Πολιτιστικού Τουρισμού, η σημασία της αντίληψης των καταναλωτών για πολιτιστικά προϊόντα και υπηρεσίες και τα οφέλη της χρήσης Τεχνητής Νοημοσύνης ή Επαυξημένης Πραγματικότητας σε αυτά. Τέλος, η εργασία προτείνει τη δημιουργία μίας ψηφιακής πλατφόρμας για την καταγραφή του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού σε πραγματικό χρόνο. Παράλληλα, σημειώνονται βέλτιστες πρακτικές για να αξιοποιηθούν τα δεδομένα που θα προκύπτουν από την πλατφόρμα αυτή.
Despite the financial crisis of the past decade, Greece has the ability to display a rich list of contemporary cultural endeavours, remarkable entities of contemporary culture and various distinctions abroad. However, the - almost - exclusive promotion of its ancient cultural heritage, as well as the deficient funding of culture are making growth difficult, eliminating a variety of opportunities. This paper is describing the need for a strategic planning for Greek Contemporary Culture and the transubstantiation of its artistic works and acts into cultural products and services. Potential target-audiences were examined through the Cultural Tourism sector, as well as the importance of consumer's perception for cultural products and services and the benefits of using Artificial Intelligence and Augmented Reality tools. Finally, this paper suggests the creation of a digital platform which will track, trace and record Greek Contemporary Culture acts in real time. Best practices for the utilisation of the data that would occur are also being noted.
Λέξη κλειδί :Πολιτιστικό μάρκετινγκ
Πολιτιστικός τουρισμός
Σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός
Cultural marketing
Cultural tourism
Contemporary Greek culture
Διαθέσιμο από :2022-05-22 12:27:29
Ημερομηνία έκδοσης :05/18/2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-05-22 12:27:29
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Angelakis_2022.pdf

Τύπος: application/pdf