PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Πολυτελείς επωνυμίες μόδας και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στη συμπεριφορά καταναλωτή
Alternative Title :Luxury fashion brands and the role of social media in consumer behavior
Creator :Μπαρακάρη, Μαρίνα
Contributor :Σιώμκος, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Καπερώνης, Σταύρος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :87σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9767
Abstract :Η παρούσα διπλωματική έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή ως προς τις πολυτελείς επωνυμίες μόδας μέσω των social media. Αρχικά, θα πραγματοποιηθεί μια σύντομη παρουσίαση των σημαντικότερων ερευνών της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και θα γίνει ο καθορισμός των υποθέσεων. Ακολούθως, θα γίνει μια ποσοτική έρευνα για την εξαγωγή αποτελεσμάτων.
The scope of this thesis is to investigate consumer behavior towards luxury fashion brands through social media. First, a brief presentation of the most important research in the existing literature will be carried out and the hypotheses will be defined.Subsequently, a quantitative analysis will be conducted to extract results.
Subject :Πολυτελείς επωνυμίες
Μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Συμπεριφορά καταναλωτή
Διάδοση από στόμα σε στόμα
Luxury brands
Social media marketing
Customer behavior
Word of Mouth (WoM)
Date Available :2022-10-20 01:14:10
Date Issued :2022
Date Submitted :2022-10-20 01:14:10
Access Rights :Free access
Licence :

File: Barakari_2022.pdf

Type: application/pdf