Customer segmentation in marketing using classification algorithms and clustering based on RFM analysis
Φόρτωση...
Ημερομηνία
07/01/2022
Συγγραφείς
Bartsokas, Nteivint-Pantelis
Μπαρτσώκας, Ντέιβιντ-Παντελής
Τίτλος Εφημερίδας
Περιοδικό ISSN
Τίτλος τόμου
Εκδότης
Επιβλέπων
Διαθέσιμο από
2022-07-05 21:34:23
Περίληψη
The main target of this master thesis is direct marketing through machine learning algorithms. The first part of the master thesis is classification on marketing campaigns based on whether are successful or not. The second part is clustering based on the RFM analysis in order to identify how many groups or clusters we have into our database.Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι το direct marketing μέσω machine learning αλγορίθμους. Το 1ο μέρος είναι classification μάρκετινγκ καμπανιών για το αν θα είναι επιτυχημένες ή όχι και το 2ο μέρος θα είναι clustering στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών (RFM analysis).
Περιγραφή
Λέξεις-κλειδιά
Ανάλυση δεδομένων, Ομαδοποίηση, Στατιστική μάθηση, Ταξινόμηση, Άμεσο μάρκετινγκ, Direct marketing, Classification, Clustering, RFM analysis, Statistical learning