Εντοπίστηκε ένα σφάλμα στη λειτουργία της ΠΥΞΙΔΑΣ όταν χρησιμοποιείται μέσω του προγράμματος περιήγησης Safari. Μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα, προτείνουμε τη χρήση εναλλακτικού browser όπως ο Chrome ή ο Firefox. A bug has been identified in the operation of the PYXIDA platform when accessed via the Safari browser. Until the problem is resolved, we recommend using an alternative browser such as Chrome or Firefox.
 

Συγχωνεύσεις και εξαγορές στην ψηφιακή αγορά και η πολιτική ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Φόρτωση...
Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

30-09-2024

Συγγραφείς

Ματσαϊδώνη, Ελευθερία

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Διαθέσιμο από

2024-10-19 15:21:06

Περίληψη

Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι οι συγχωνεύσεις και εξαγορές στην ψηφιακή αγορά και η ευρωπαϊκή πολιτική που θα διαφυλάξει τον ανταγωνισμό. Σε ολιγοπωλιακές αγορές, όπως οι ψηφιακές, οι οριζόντιες συγχωνεύσεις είναι συχνές. Εκτός από τις οριζόντιες στα ψηφιακά οικοσυστήματα συναντάται και η κάθετη ενσωμάτωση των επιχειρήσεων και οι επιχειρήσεις «ομίλου ετερογενών δραστηριοτήτων», Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις παράγονται ισχυρές επιδράσεις κλίμακας και φάσματος, που με τη σειρά τους ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της συγχωνευθείσας επιχείρησης. Συνεπώς, το οριακό και το συνολικό μέσο κόστος για τους καταναλωτές μειώνεται. Παράλληλα, σε ολιγοπωλιακές αγορές οι συγχωνεύσεις μπορεί να οδηγήσουν σε αντι-ανταγωνιστική συμπεριφορά. Θα χρησιμοποιήσουμε δεδομένα από την επιστημονική βιβλιογραφία (εμπειρικές μελέτες) για να αποδείξουμε ότι οι συγχωνεύσεις έχουν θετικές και αρνητικές επιπτώσεις και η παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι απαραίτητη για τον έλεγχο αντι- ανταγωνιστικής συμπεριφοράς.
The subject of this thesis is mergers and acquisitions in the digital market and the European policy that will preserve competition in the market. In oligopolistic markets such as digital, horizontal mergers are common. In addition to the horizontal ones, the vertical integration of products and "conglomerate" companies are also found in digital ecosystems. Ιn all the above cases strong effects of scale and scope, which in turn enhance the efficiency of the merged company. Therefore, marginal and total average cost to consumers is reduced. At the same time, in oligopolistic markets, mergers can lead to anti-competitive behavior. We will use data from the scientific literature (empirical studies) to demonstrate that mergers have positive and negative effects and the intervention of the European Commission is necessary to control anti-competitive behavior.

Περιγραφή

Λέξεις-κλειδιά

Συγχωνεύσεις, Εξαγορές, Ψηφιακές αγορές, Πολιτική ανταγωνισμού, Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), Mergers, Acquisitions, Digital markets, Competition policy, European Union (EU)

Παραπομπή

Άδεια Creative Commons