Λογότυπο αποθετηρίου
 

Στρατηγικό marketing plan νέας σειράς οίνων Ε. Τσάνταλης ΑΕ

Φόρτωση...
Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

2003

Συγγραφείς

Καταραχιά, Ανδρονίκη

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Διαθέσιμο από

Περίληψη

Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (Executive MBA)

Περιγραφή

Λέξεις-κλειδιά

Μάρκετινγκ, Εμπορία, Σχεδιασμός της αγοράς, Οίνος, Ποτοποιία, Ανταγωνισμός, Οίνος ποιότητας, Δομή της βιομηχανίας, Παραγωγική ικανότητα, Εμπορική προώθηση, Τιμολόγηση, Εμπορική διανομή

Παραπομπή

Άδεια Creative Commons