Η διαφήμιση και η Ε&Α ως εμπόδια εισόδου
Αρχεία
Ημερομηνία
01-2001
Συγγραφείς
Ζήκος, Ιωάννης
Τίτλος Εφημερίδας
Περιοδικό ISSN
Τίτλος τόμου
Εκδότης
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επιβλέπων
Διαθέσιμο από
Περίληψη
Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. ΜΠΣ, Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης
Περιγραφή
Λέξεις-κλειδιά
Επιχείρηση, Διοίκηση επιχειρήσεων, Ανταγωνισμός, Μονοπώλιο, Ολιγοπώλιο, Διαφήμιση, Μικροοικονομία, Πολιτική της επιχείρησης, Εκσυγχρονισμός επιχείρησης, Ερευνα και ανάπτυξη, Δημιουργία επιχείρησης