Εντοπίστηκε ένα σφάλμα στη λειτουργία της ΠΥΞΙΔΑΣ όταν χρησιμοποιείται μέσω του προγράμματος περιήγησης Safari. Μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα, προτείνουμε τη χρήση εναλλακτικού browser όπως ο Chrome ή ο Firefox. A bug has been identified in the operation of the PYXIDA platform when accessed via the Safari browser. Until the problem is resolved, we recommend using an alternative browser such as Chrome or Firefox.
 

The impact of social media marketing on postgraduate students

Μικρογραφία εικόνας

Ημερομηνία

2020

Συγγραφείς

Βερτζάγια, Μαρία-Άννα
Vertzagia, Maria-Anna

Τίτλος Εφημερίδας

Περιοδικό ISSN

Τίτλος τόμου

Εκδότης

Επιβλέπων

Διαθέσιμο από

2020-03-15 01:29:26

Περίληψη

Η παρούσα εργασία εξετάζει μέσω της ποσοτικής έρευνας τον ρόλο των social media σε σχέση με άλλες πηγές πληροφορίας στην αναζήτηση πανεπιστημίου από μεταπτυχιακούς φοιτητές. Επιπλέον, διερευνά το περιεχόμενο που αναζητούν περισσότερο οι φοιτητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό στα social media καθώς και σε άλλα μέσα πληροφορίας. Όσον αφορά την δομή, το κεφάλαιο 1 είναι η εισαγωγή, το κεφάλαιο 2 είναι η επισκόπηση της βιβλιογραφίας, το κεφάλαιο 3 είναι η μεθοδολογία, το κεφάλαιο 4 είναι η ανάλυση των δεδομένων, το κεφάλαιο 5 είναι η ερμηνεία των αναλύσεων ενώ το κεφάλαιο 6 είναι τα αποτελέσματα.
The present thesis uses a quantitative approach to investigate the impact of social media on postgraduate students compared to other sources of information during the university selection. Furthermore, it explores the content Greek and international students seek the most on social media as well as on other means. The thesis is organized in 6 major chapters: Introduction, Literature Review, Methodology, Analysis of the results, Discussion and Conclusion.

Περιγραφή

Λέξεις-κλειδιά

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Μεταπτυχιακοί φοιτητές, Μάρκετινγκ πανεπιστημίων, Social media, Postgraduate students, Higher education marketing

Παραπομπή

Άδεια Creative Commons