Καψιώχα, Βασιλική2020-01-302025-03-2620202020-01-30https://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/8917https://doi.org/10.26219/heal.aueb.104H παρούσα διπλωματική θα καλύψει την πλήρη εικόνα της πρακτικής άσκησης και των δραστηριοτήτων που πραγματοποίησα στη συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά θα προσεγγίσει και τη σημαντικότητα των πληροφοριακών συστημάτων σε ένα τμήμα, το οποίο απαιτεί βελτιστοποίηση και ταχύτητα των δραστηριοτήτων του, προκειμένου να υπερτερεί από τους ανταγωνιστές του.This internship took place in the context of completing my postgraduate studies in the Department of Management Science and Technology. This thesis will cover both the full picture of the trainees hips and activities I have done in this company as well as approximate the importance of information systems in a segment that requires optimization and speed of its activities so as to outperform competitors.61σ.CC BY: Attribution alone 4.0https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/Πληροφοριακά συστήματαΔιαχείριση πελατειακών σχέσεωνΜάρκετινγκInformation systemsCustomer Relationship Management (CRM)MarketingNestlé S.A.Πληροφοριακά συστήματα και CRM συστήματα στο μάρκετινγκInformation systems and CRM systems in maketingTextΠουλούδη, Αθανασία