2025-03-262025-03-2607/01/20222022-07-05https://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/11052The main target of this master thesis is direct marketing through machine learning algorithms. The first part of the master thesis is classification on marketing campaigns based on whether are successful or not. The second part is clustering based on the RFM analysis in order to identify how many groups or clusters we have into our database.Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι το direct marketing μέσω machine learning αλγορίθμους. Το 1ο μέρος είναι classification μάρκετινγκ καμπανιών για το αν θα είναι επιτυχημένες ή όχι και το 2ο μέρος θα είναι clustering στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών (RFM analysis).92p.CC BY: Attribution alone 4.0https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/Ανάλυση δεδομένωνΟμαδοποίησηΣτατιστική μάθησηΤαξινόμησηΆμεσο μάρκετινγκDirect marketingClassificationClusteringRFM analysisStatistical learningCustomer segmentation in marketing using classification algorithms and clustering based on RFM analysisΔιαχωρισμός πελατολογίου στο μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας αλγόριθμους ταξινόμησης και ομαδοποίηση με βάση τις μεταβλητές RFMText