Κοντοδήμας, Δημήτριος2025-03-262025-03-261997-1998https://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/3461https://doi.org/10.26219/heal.aueb.2502Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. ΜΠΣ, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκpdf173σ.ΕπιχείρησηΔιοίκηση επιχειρήσεωνΔομή της επιχείρησηςΜάρκετινγκΙαπωνίαΕξαγωγέςΕργασιακές σχέσειςΚεφαλαιαγοράΤιμολόγησηΔιαφήμισηΚαταναλωτήςΑγοραστικές συνήθειεςΣυμπεριφορά του καταναλωτήΙαπωνική σχολή διοίκησης και μάρκετινγκ : θεωρία και πρακτικέςTextΠανηγυράκης, Γεώργιος