Χαραμή, Σταματίνα2008-02-292025-03-26https://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/6660Η πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών που υπάρχει διαθέσιμη στις ψηφιακές πλατφόρμες σε συνδυασμό με τη μεγάλη διαφοροποίηση των αναγκών των χρηστών δημιουργεί την ανάγκη αυτοματοποιημένων μηχανισμών που θα μειώνουν τον πολυδιάστατο χώρο όλων των πιθανών επιλογών σε αντικείμενα πραγματικού ενδιαφέροντος. Τα συστήματα προτάσεων αναγνωρίζουν τις ανάγκες κάθε χρήστη και παρέχουν εξατομικευμένη καθοδήγηση προτείνοντας προϊόντα και υπηρεσίες που αναποκρίνονται στις απαιτήσεις του καθενός. Τα συστήματα προτάσεων έχουν εφαρμοστεί με μεγάλη επιτυχία στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και έχουν καθιερωθεί ως ισχυρό εργαλείο για τον κλάδο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Στον αντίποδα βρίσκεται ο τομέας του παραδοσιακού λιανεμπορίου, όπου οι προσεγγίσεις προσέλκυσης πελατών αφορούν μόνο μαζικές προωθήσεις και δεν παρέχουν κανένα επίπεδο εξατομίκευσης. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει μία ανασκόπηση των συστημάτων προτάσεων, να εξετάσει τις υπάρχουσες τεχνικές προώθησης στο χώρο του λιανεμπορίου, να μελετήσει τις ιδιαιτερότητες του νέου πεδίου, και τέλος να υλοποίσει και να αξιολογήσει τεχνικές εξατομίκευσης από το χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου στο νέο περιβάλλον.88σ.CC BY: Attribution alone 4.0https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/Συστήματα προτάσεωνRadio frequency identification systems (RFID)Recommender systems (Information filtering)Εξατομικευμένες προσφορές με αξιοποίηση της τεχνολογίας RFIDTextΛεκάκος, Γεώργιος