2025-03-262025-03-2601-04-20242024-04-03https://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/1533Πως η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει την εξατομίκευση της εμπειρίας πελάτη στο Digital Marketing, μελατώντας όλα τα διαφορετικά σημεία επαφής, όπως πελάτης, διαφημιστική, τεχνολογικές πλατφόρμες και επιχείρηση.How artificial intelligence is impacting the personalization of the customer experience in Digital Marketing, meeting all the different touch points such as customer, advertising technology platforms and business.82σ.CC BY: Attribution alone 4.0https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/Τεχνητή νοημοσύνηΨηφιακό μάρκετινγκΗλεκτρονικό επιχειρείνArtificial Intelligence (AI)Digital marketiingE-businessΗ χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην εξατομίκευσή της εμπειρίας του πελάτη στο digital marketingThe use of artificial intelligence (AI) in personalizing the customer experience in digital marketingText