Τσούπρα, Μαριάννα2025-11-032025-11-032025-10-31https://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/12343https://doi.org/10.26219/heal.aueb.9531Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών της Διοίκησης Υπηρεσιών, του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, είναι η μελέτη της εμπειρίας χρήστη στις τραπεζικές εφαρμογές για κινητά, εστιάζοντας στους παράγοντες που την επηρεάζουν. Συγκεκριμένα, σε αυτή τη μελέτη, παρουσιάζονται οι παράγοντες που αποδεικνύονται καθοριστικοί για την ικανοποιήση των χρηστών. Προκειμένου να συλλεχθούν τα στοιχεία, κρίθηκε σκόπιμη η πραγματοποιήση ποσοτικής έρευνας, μέσω αποστολής ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων. Για τη δημιουργία του ερωτηματολογίου, χρησιμοποιήθηκε θεματολογία απο τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και συγκεκριμένες ερωτήσεις μέσω των οποίων κατάφεραν να προσδιοριστούν οι στατιστικά σημαντικές σχέσεις ανάμεσα στα δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικία, εκπαίδευση, επάγγελμα) και την ικανοποιήση των χρηστών. Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι δομημένη σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η εισαγωγή, στο δεύτερο η βιβλιογραφική επισκόπηση, στο τρίτο η μεθοδολογία της έρευνας και στο τέταρτο η ανάλυση των αποτελεσμάτων – συμπερασμάτων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ευχρηστία,η ασφάλεια και η αξιοπιστία συνδέονται άμεσα με την ικανοποιήση των χρηστών και καθορίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την εμπειρία χρήσης τους. Τέλος μπορούμε να ότι τα ευρήματα που προέκυψαν μπορούν να φανούν αρκετά χρήσιμα ως οδηγός για τη βελτίωση των υφιστάμενων υπηρεσιών και την ανάπτυξη νέων , πιο φιλικών προς το χρήστη εφαρμογών.The aim of this Master’s thesis, conducted within the framework of the Postgraduate Program in Service Management of the Department of Business Administration at the Athens University of Economics and Business, is to study the user experience in mobile banking applications, focusing on the factors that influence it. Specifically, this study presents the factors that prove to be decisive for user satisfaction. In order to collect the necessary data, it was deemed appropriate to conduct a quantitative survey through the distribution of online questionnaires. The questionnaire was developed based on topics drawn from the literature review and included specific questions that helped identify statistically significant relationships between demographic characteristics (gender, age, education, occupation) and user satisfaction. This thesis is structured into four chapters. The first chapter presents the introduction, the second the literature review, the third the research methodology, and the fourth the analysis of results and conclusions. The findings indicated that usability, security, and reliability are directly associated with user satisfaction and significantly determine their overall user experience. Finally, it can be concluded that the results of this study may serve as a useful guide for the improvement of existing services and the development of new, more user-friendly applications.σελίδες 115Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/User experienceMobile bankingMobile banking applicationsSecurityUsabilityUser satisfactionΕμπειρία χρήστηΚινητή τραπεζικήΕφαρμογές mobile bankingΑσφάλειαΕυχρηστίαΙκανοποίηση χρηστώνUser experience in mobile banking applicationsΕμπειρία χρήστη σε εφαρμογές mobile bankingTextΚαρδαράς, Δημήτριος