Ζωγράφου, Μαρία2025-10-092025-10-092025-09-23https://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/12235https://doi.org/10.26219/heal.aueb.9461Η διπλωματική εργασία διερευνά την επικοινωνία των ενεργειών ΕΚΕ της Alpha Bank και του αντικτύπου τους στο ανθρώπινο δυναμικό σε όρους εσωτερικού μάρκετινγκ - ευαισθητοποίηση, συμμετοχή, δέσμευση. Στόχος ήταν να απαντηθεί εάν μπορεί η ΕΚΕ να αξιοποιηθεί ως εργαλείο για την ενίσχυση της οργανωσιακής ταυτότητας, την δέσμευση των εργαζόμενων και τελικά την εκπλήρωση των στρατηγικών στόχων.The dissertation explores the communication of Alpha Bank’s CSR initiativew and their impact on human resources in terms of internal marketing — specifically awareness, engagement and commitment. The aim was to determine whether CSR can be utilized as a tool to strengthen organizational identity, enhance employee commitment, and ultimately contribute to the achievement of strategic objectives.113 σελίδεςAttribution-NoDerivatives 4.0 Internationalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/Corporate Social Responsibility (CSR)Organisational identityEmployee commitmentInternal marketingHuman resourcesMoraleEmployee retentionMotivation for performanceΕταιρική Κοινωνική Ευθύνη (EKE)Οργανωσιακή ταυτότηταΔέσμευση εργαζόμενωνΕσωτερικό μάρκετινγκΑνθρώπινο δυναμικόΗθικόΚίνητρο για απόδοση στην εργασίαΠρόθεση παραμονήςΕνέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και η επίδρασή τους στο ανθρώπινο δυναμικό - η περίπτωση της Alpha BankThe impact of CSR initiatives on employee attitudes and behavior – the case of Alpha BankTextΣκαρμέας, Διονύσιος