2025-05-152025-05-152025-04-15https://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/11949Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την εφαρμογή και αξιολόγηση ψηφιακών τεχνικών cross selling στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με στόχο την ποσοτική αποτίμηση της επίδρασής τους στις πωλήσεις και ειδικότερα στη μέση αξία παραγγελίας (AOV). Η μελέτη πραγματοποιήθηκε πάνω σε πραγματικά δεδομένα από ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο δραστηριοποιείται στους τομείς του BBQ, των καυσίμων υλών, τζακιών, σομπών και ειδών κήπου.This thesis examines the implementation and evaluation of digital cross-selling techniques in e-commerce, with the aim of quantitatively assessing their impact on sales and in particular on average order value (AOV). The study was conducted on real data from an online store, which operates in the sectors of BBQ, fuels, fireplaces, stoves and garden products.σελίδες 80Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/MarketingDigital marketingE-commerceMarketing analyticsΜάρκετινγκΨηφιακό μάρκετινγκΗλεκτρονικό εμπόριοΑναλυτική μάρκετινγκΕφαρμογή και δοκιμή ψηφιακών τεχνικών cross-selling στο e-commerce: αξιολόγηση επιδράσεων στις πωλήσεις μέσω πραγματικών δεδομένωνImplementing and testing digital cross-selling techniques in e-commerce: evaluating sales impacts through real dataText