PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην πρόθεση αγοράς των χρηστών
Alternative Title :The effect of social media on users' purchase intention
Creator :Αναγνωστοπούλου, Αικατερίνη
Contributor :Δρόσος, Δημήτριος (Επιβλέπων καθηγητής)
Ρεπούσης, Παναγιώτης (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :89σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8518
Abstract :Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο διάφορες δραστηριότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να επηρεάσουν τους καταναλωτές και τελικά να τους οδηγήσουν σε αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών από τις επωνυμίες. Συγκεκριμένα, η έρευνα επικεντρώνεται στο να αναδείξει πως η αφοσίωση σε μια εταιρική σελίδα στα social media -Brand Page Commitment, οι διαφημίσεις – Social Media Advertising, οι κριτικές από influencers, η ευαισθητοποίηση της μάρκας- Brand Awareness και το Word of Mouth (WOM) μπορούν να επηρεάσουν την πρόθεση αγοράς -purchase intention- των χρηστών.
The purpose of this study is to examine how various social media activities can influence consumers and ultimately lead them to purchase products or services from brands. Specifically, the research focuses on highlighting how loyalty to a corporate page on social media - Brand Page Commitment, Social Media Advertising, Influencers’ reviews, Brand Awareness and Word of Mouth (WOM) can affect the purchase intention of users.
Subject :Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Πρόθεση αγοράς
Μάρκετινγκ
Social media
Purchase intention
Marketing
Date Available :2021-04-02 12:15:11
Date Issued :02/03/2021
Date Submitted :2021-04-02 12:15:11
Access Rights :Free access
Licence :

File: Anagnostopoulou_2021.pdf

Type: application/pdf