ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Αναλύοντας το brand image του brand Μερέντα
Εναλλακτικός τίτλος :Analyzing the brand image of the Merenda brand
Δημιουργός :Καραγιαννίδης, Μιχαήλ
Συντελεστής :Σταθακόπουλος, Βλάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Μπάλτας, Γεώργιος (Εξεταστής)
Κοκκινάκη, Φλώρα (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :44σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11158
Περίληψη :Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο χτίστηκε το brand image του brand Μερέντα. Οι προσδιοριστικοί παράγοντες που συντέλεσαν στην δομή του αλλα και οι συνέπειες που είχαν. Πραγματοποίηθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα και αναλύθηκαν τα αποτελέσματα της.
In this diploma, it will be analyzed the way in which the brand image of Merenda brand was built. The determining factors that contributed to its structure but also the consequences they had. Primary quantitative research was conducted and its results analyzed.
Λέξη κλειδί :Μάρκετινγκ
Εικόνα μάρκας
Μερέντα
Marketing
Brand image
Merenda
Διαθέσιμο από :2024-03-22 01:12:29
Ημερομηνία έκδοσης :12-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-22 01:12:29
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Karagiannidis_2024.pdf

Τύπος: application/pdf