PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Η επίδραση της τοποθέτησης προϊόντος στις ταινίες
Alternative Title :The influence of product placement in movies
Creator :Παπαδάκη, Σοφία
Contributor :Κοκκινάκη, Φλώρα (Επιβλέπων καθηγητής)
Παινέσης, Γρηγόρης (Εξεταστής)
Αργουσλίδης, Πάρης (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :119σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9503
Abstract :Κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ευρύτερη μελέτη της τοποθέτησης προϊόντος στις ταινίες καθώς και η επίδραση που επιφέρει στους θεατές. Συγκεκριμένα, στο επίκεντρο του ερευνητικού ενδιαφέροντος τέθηκαν τα ακόλουθα ζητήματα: η κατανόηση της σημασίας της τοποθέτησης προϊόντος και η ανάλυση των ειδών της, τα κριτήρια που ευνοούν την ύπαρξη θετικής στάσης απέναντι στο προϊόν, η ανάλυση των παραγόντων που διευκολύνουν την επικράτηση του προϊόντος στην μνήμη των καταναλωτών και την ανάκληση καθώς και τους λόγους που οδηγούν στην επίτευξη της αγοραστικής απόφασης του τοποθετημένου προϊόντος
The main purpose of this dissertation is the study of product placement in movies and the impact it has on viewers. Specifically, my field of research study is understanding the importance of product placement and the criterias that play significant role in achieving positive attitude towards the product, recall of the product and purchase intention.
Subject :Τοποθέτηση προϊόντος
Θετική στάση απέναντι στο προϊόν
Ανάκληση προϊόντος
Πρόθεση αγοράς
Product placement
Positive attitude towards the product
Product recall
Purchase intention
Date Available :2022-05-24 12:52:05
Date Issued :05/28/2021
Date Submitted :2022-05-24 12:52:05
Access Rights :Free access
Licence :

File: Papadaki_2022.pdf

Type: application/pdf