Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Filippidis, Alexios"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The effectiveness of content types in short-form videos: a comparative analysis of the fashion and technology industries on TikTok(2025-02-05) Φιλιππίδης, Αλέξιος; Filippidis, Alexios; Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology; Boura, Maria; Lekakos, Georgios; Fraidaki, KaterinaΑυτή η διπλωματική εργασία διερευνά την απόδοση διαφορετικών τύπων περιεχομένου σε βίντεο μικρής διάρκειας στο TikTok, με έμφαση στις βιομηχανίες της μόδας και της τεχνολογίας. Ο στόχος είναι η σύγκριση στρατηγικών περιεχομένου μεταξύ αυτών των κλάδων και η αξιολόγηση της επίδρασής τους στην αλληλεπίδραση των χρηστών. Χρησιμοποιώντας μια συστηματική μεθοδολογία, συλλέχθηκαν δεδομένα αλληλεπίδρασης από βίντεο TikTok επιλεγμένων λιανεμπόρων. Στη συνέχεια, το περιεχόμενο κατηγοριοποιήθηκε βάσει καθιερωμένων πλαισίων, με ένα δείγμα 50 βίντεο από δύο λιανεμπόρους σε κάθε βιομηχανία, διασφαλίζοντας έτσι μια ποικιλόμορφη εκπροσώπηση των τύπων περιεχομένου. Η στατιστική ανάλυση αποκάλυψε σημαντικές διαφορές στα ποσοστά αλληλεπίδρασης μεταξύ των δύο κλάδων, αντικατοπτρίζοντας τα διαφορετικά κίνητρα των καταναλωτών. Το ηδονικό περιεχόμενο, όπως το Χιούμορ και οι Προκλήσεις, βρέθηκε να έχει μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό της μόδας, ενώ το εργαλειακό περιεχόμενο, όπως τα Εκπαιδευτικά βίντεο και οι Αξιολογήσεις, αποδείχθηκε πιο αποτελεσματικό στον κλάδο της τεχνολογίας. Τα ευρήματα αυτά συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση των στρατηγικών περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας πρακτικές γνώσεις για τις μάρκες που επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν την αλληλεπίδραση του κοινού τους σε πλατφόρμες όπως το TikTok.
