Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Koumoundourou, Elena"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Determinants of information disclosure intention in electronic stores (e-shops)(2024-02-28) Κουμουνδούρου, Έλενα; Koumoundourou, Elena; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Stathakopoulos, Vlasis; Dimitriadis, Sergios; Drosos, DimitriosΛόγω της δυναμικής φύσης του ηλεκτρονικού εμπορίου, ο κύριος στόχος αυτής της έρευνας είναι να εξεταστεί η έννοια της πρόθεσης αποκάλυψης πληροφοριών στα ηλεκτρονικά καταστήματα, γνωστά και ως e-shops. Στην παρούσα έρευνα εξάστηκε η σχέση μεταξύ της πρόθεσης αποκάλυψης πληροφοριών στα ηλεκτρονικά καταστήματα με τις πεποιθήσεις περί εμπιστοσύνης, τις ανησυχίες περί ιδιωτικότητας, τους αντιληπτούς κινδύνων, τα αντιληπτά οφέλη, την αντιληπτή ευχαρίστηση, την συναισθηματική κόπωση σχετικά με το ζήτημα της ιδιωτικότητας και την κυνικότητα απέναντι στην προστασία της ιδιωτικότητας. Η διενέργεια μιας λεπτομερούς εξέτασης αυτών των παραγόντων έχει όχι μόνο ακαδημαϊκή σημασία, καθώς διευκολύνει μια ευρύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή μέσα σε ένα διαδικτυακό περιβάλλον, αλλά έχει και ζωτική πρακτική σημασία και εφαρμογή. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές λόγω της διαρκούς αυξανόμενης σημασίας της απόκτησης αλλά και ανάλυσης των προσωπικών δεδομένων του καταναλωτή στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα, με τη διατύπωση και εξέταση υποθέσεων που προήλθαν από μια εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση. Συλλέχθηκαν αποκλειστικά πρωτογενή δεδομένα μέσω ενός ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, που διανεμήθηκε αποκλειστικά στην Ελλάδα σε άτομα άνω των 18 ετών. Τα δεδομένα που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο αναλύθηκαν χρησιμοποιώντας το SPSS. Τα αποτελέσματα επιβεβαίωσαν ότι οι πεποιθήσεις περί εμπιστοσύνης, τα αντιληπτά οφέλη και η κυνικότητα απέναντι στην προστασία της ιδιωτικότητας συνδέονται θετικά με την πρόθεση αποκάλυψης πληροφοριών στα ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ οι αντιληπτοί κίνδυνοι έχουν αρνητική επίδραση σε αυτήν την πρόθεση.
