Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Ntoyni, Vasiliki"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο AR/VR experience in museums(2024-10-03) Nτούνη, Βασιλική; Ntoyni, Vasiliki; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Kaminakis, Konstantinos; Baltas, George; Skarmeas, DionysiosΗ ενσωμάτωση τεχνολογιών επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και εικονικής πραγματικότητας (VR) στα μουσεία έχει αναδειχθεί ως ένα μετασχηματιστικό εργαλείο για την ενίσχυση της δέσμευσης των επισκεπτών και των εκπαιδευτικών εμπειριών. Αυτή η μελέτη διερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα και τη λήψη των εφαρμογών AR/VR σε χώρους μουσείων, με έμφαση στο πώς αυτές οι τεχνολογίες επηρεάζουν την εμπειρία των χρηστών, την έμπνευση και συνολική ικανοποίηση. Χρησιμοποιώντας δύο αναλύσεις παλινδρόμησης, η έρευνα εντοπίζει βασικά στοιχεία που συμβάλλουν στην επιτυχία των πρωτοβουλιών AR/VR. Η πρώτη ανάλυση παλινδρόμησης αποκαλύπτει ότι τα αντιληπτά οφέλη και η ποιότητα της επαυξημένης Η εμπειρία είναι οι πιο σημαντικοί προγνωστικοί παράγοντες μιας θετικής συνολικής μουσειακής εμπειρίας VR. Μουσεία που παρέχουν καθηλωτικές και καλά ενσωματωμένες επαυξημένες εμπειρίες είναι πιο πιθανό να ενθαρρύνουν τον επισκέπτη δέσμευση και ενίσχυση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων. Είναι ενδιαφέρον ότι η γενική χρηστικότητα δεν είχε σημαντικό αντίκτυπο στη συνολική εμπειρία, υποδεικνύοντας ότι, ενώ η ευκολία χρήσης είναι σημαντική, το περιεχόμενο και η ποιότητα της εμπειρίας έχουν μεγαλύτερη επιρροή. Η δεύτερη ανάλυση παλινδρόμησης καταδεικνύει ότι η συνολική εμπειρία του μουσείου VR προβλέπει σημαντικά τις προθέσεις των επισκεπτών να επισκεφθούν ξανά το μουσείο και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με άλλους (από στόμα σε στόμα). Αυτό υπογραμμίζει τη σημασία του σχεδιασμού εμπνευσμένου και ουσιαστικού AR/VR εμπειρίες που αφήνουν μόνιμο αντίκτυπο στους επισκέπτες. Συμπερασματικά, η μελέτη τονίζει ότι τα μουσεία πρέπει να δίνουν προτεραιότητα στην υψηλή ποιότητα, την έμπνευση Εμπειρίες AR/VR που όχι μόνο προσελκύουν τους επισκέπτες αλλά και τους ενθαρρύνουν να τις ξαναεπισκεφτούν και να τις προτείνουν το μουσείο σε άλλους. Εστιάζοντας στα αντιληπτά οφέλη και την ποιότητα της επαύξησης, τα μουσεία μπορεί να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητες εκπαίδευσης και εμπλοκής των τεχνολογιών AR/VR.
