Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Panopoulou, Dimitra"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Sustainable fashion marketing: investigating the impact of personal and product characteristics on purchasinh intention and willingness to pay a premium(2024-02-27) Πανοπούλου, Δήμητρα; Panopoulou, Dimitra; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Argouslidis, Paraskevas; Baltas, George; Painesis, GrigoriosΗ παρούσα διατριβή εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο τα προσωπικά χαρακτηριστικά και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών στο μάρκετινγκ βιώσιμης μόδας. Χρησιμοποιεί μια ποσοτική προσέγγιση για να αναλύσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς και την προθυμία να πληρώσουν οι καταναλωτές παραπάνω χρήματα για προϊόντα βιώσιμης μόδας. Η μελέτη ξεκινά με τη διερεύνηση της επίδρασης της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης στις επιλογές των καταναλωτών και της σχέσης τους με την πρόθεση αγοράς. Στη συνέχεια, διερευνά την επίδραση της κοινωνικής συνείδησης στις αποφάσεις για βιώσιμη μόδα και τον ρόλο της στην προθυμία να πληρώσουν παραπάνω . Εξετάζονται επίσης δημογραφικοί παράγοντες όπως η ηλικία και το φύλο. Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων αναλύονται για συσχέτιση με τις εξαρτημένες μεταβλητές. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει μια δομημένη διαδικτυακή έρευνα που διανεμήθηκε σε 201 Έλληνες διαδικτυακούς καταναλωτές, η οποία καλύπτει την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, την κοινωνική συνείδηση, τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, την πρόθεση αγοράς, την προθυμία των καταναλωτών να πληρώσουν παραπάνω χρήματα και τα δημογραφικά στοιχεία. Ο αυστηρός προκαταρκτικός έλεγχος και οι δεοντολογικές εκτιμήσεις διασφαλίζουν την αξιοπιστία της έρευνας. Χρησιμοποιούνται αναλύσεις συσχέτισης, T-Test, ANOVA και παλινδρόμησης. Τα αποτελέσματα δείχνουν μια θετική σχέση μεταξύ της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της πρόθεσης βιώσιμης αγοράς, ενώ η κοινωνική συνείδηση συσχετίζεται έντονα με την προθυμία να πληρώσουν οι καταναλωτές περισσότερα χρήματα. Οι γυναίκες παρουσιάζουν υψηλότερες προθέσεις αγοράς και προθυμία να πληρώσουν υψηλότερη τιμή. Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων επηρεάζουν σημαντικά και τις δύο μεταβλητές. Τα ευρήματα αυτά προσφέρουν πληροφορίες για τις επιχειρήσεις που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες των περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένων καταναλωτών στην Ελλάδα και προτείνουν δρόμους για μελλοντική έρευνα σχετικά με τις προτιμήσεις των γυναικών, τον αντίκτυπο της κοινωνικής συνείδησης και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων στη βιώσιμη κατανάλωση.
