Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Papadopoulou, Maria"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Investigating the impact of social media marketing activities, perceived values, and consumer profile on consumer responses towards fast fashion brands(2025-09-23) Papadopoulou, Maria; Παπαδοπούλου, Μαρία; Skarmeas, Dionysios; Baltas, George; Painesis, GrigoriosΤο marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια, γι’ αυτό τα brands δημιουργούν προσαρμοσμένες στρατηγικές που στοχεύουν το κοινό τους. Στόχοι όπως η διαμόρφωση της αντίληψης των καταναλωτών για την εικόνα του brand, η επιρροή των στάσεων απέναντι στα προϊόντα τους και η δημιουργία θετικών συναισθημάτων είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση των πωλήσεων. Αυτή η έρευνα εξετάζει το αντίκτυπο της αντιληπτής αξίας στους fast fashion καταναλωτές που αλληλοεπιδρούν με τις δραστηριότητες αυτών των brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο κύριος στόχος είναι να διερευνηθεί πώς οι τέσσερις διαστάσεις της αντιληπτής αξίας, πιο συγκεκριμένα, η κοινωνική αξία (SV), η συναισθηματική αξία (EV), η αξία της τιμής (PV) και η αξία της ποιότητας (QV), μπορούν να μεσολαβήσουν στη σχέση μεταξύ των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (SMMAs) και της πρόθεσης αγοράς (PI). Αυτή η μελέτη διερευνά αν τα SMMAs μπορούν να διαμορφώσουν τις αντιληπτές ηδονικές και χρηστικές αξίες των καταναλωτών, και ποια από αυτές τις διαστάσεις είναι η πιο επιδραστική στην αύξηση των πωλήσεων. Επιπλέον, εξετάζει αν αυτές οι επιδράσεις διαφέρουν ανά φύλο. Χρησιμοποιήθηκε μια ποσοτική ερευνητική προσέγγιση, στοχεύοντας Έλληνες καταναλωτές που ψωνίζουν από fast fashion brands και ακολουθούν τις πλατφόρμες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι μόνο η EV και η PV μπορούν να μεσολαβήσουν στη σχέση μεταξύ των SMMAs και της PI, ενώ η SV και η QV δεν παίζουν σημαντικό ρόλο. Τα SMMAs επηρεάζουν άμεσα όλες τις αντιληπτές αξίες, αλλά έχουν μεγαλύτερη επίδραση στις ηδονιστικές αξίες από ό,τι στις χρηστικές αξίες. Τα SMMAs έχουν επίσης άμεσο αντίκτυπο στην PI. Αυτή η έρευνα αποκάλυψε ότι η SV δεν παρουσιάζει αξιοσημείωτη επίδραση στην PI, ενώ η EV ξεχωρίζει ως η πιο σημαντική διάσταση, επηρεάζοντας την πρόθεση αγοράς τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες. Η PV είναι βασικός παράγοντας για τις γυναίκες καταναλώτριες, ενώ η QV είναι σημαντική για τους άνδρες καταναλωτές. Αυτές οι πληροφορίες παρέχουν πρακτικές κατευθυντήριες γραμμές για τα fast fashion brands, ώστε να στοχεύουν το κοινό τους πιο αποτελεσματικά, να κατανέμουν τους πόρους τους στρατηγικά και να σχεδιάζουν περιεχόμενο και δραστηριότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο.Τεκμήριο Passenger ships routing by minimizing fuel consumption(2021-11-30) Eleftheros, Alexandros; Papadopoulou, Maria; Ελεύθερος, Αλέξανδρος; Παπαδοπούλου, Μαρία; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Kavousanos, Emmanuel G.; Rompolis, Leonidas; Androutsopoulos, KonstantinosThis thesis utilizes a mathematical optimization problem to encourage decision making for maritime companies that accommodate passenger shipping in Greece. A range of constraint functions are formulated in order to reinforce the credibility of the problem and improve its reliability towards the optimal solution. More specifically, the authors of this thesis focus on exploring the optimal vessel routing with the simultaneous minimization of fuel consumption for a fleet of up to 12 passenger vessels in the geographic region of the Aegean Sea. In detail, data for passenger vessels from Piraeus to the island group of Cyclades are employed.
