Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Papagiannis, Christos"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Industry 4.0 news media: from digital native media to distributed media(2023-03-15) Παπαγιάννης, Χρήστος; Papagiannis, Christos; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Painesis, Grigorios; Repoussis, Panagiotis; Drosos, DimitriosΗ τέταρτη βιομηχανική επανάσταση έφερε μια σειρά από ανατροπές τόσο στο οικονομικό μοντέλο όσο και στην κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτού του μετασχηματισμού, η βιομηχανία της ενημέρωσης είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα συνεχούς εξέλιξης. Σε σύντομο χρονικό διάστημα από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, η ανθρωπότητα γνώρισε μια μετάβαση από την κρίση των εφημερίδων και την εμφάνιση των Ψηφιακών Εγγενών Μέσων, στην εποχή των πλατφορμών και ιδιαίτερα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με τα Διανεμημένα Μέσα να αποτελούν την τελευταία τάση στην ενημέρωση των πολιτών.Τα Διανεμημένα Μέσα είναι εκδοτικοί οργανισμοί που παράγουν περιεχόμενο κυρίως ή αποκλειστικά για πλατφόρμες που δεν βρίσκονται υπό την δική τους ιδιοκτησία, όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έχουν καταγραφεί ελάχιστα στην ακαδημαϊκή βιβλιογραφία, ενώ τα τελευταία χρόνια η ταχεία ανάπτυξή τους αποτελεί κεντρικό θέμα συζήτησης στη βιομηχανία της Ενημέρωσης. Αυτός ο τύπος ΜΜΕ διαφέρει από τα συμβατικά Ψηφιακά Εγγενή Μέσα σε διάφορους τομείς, όπως το επιχειρηματικό μοντέλο, τη προσέγγιση στο επίπεδο του μάρκετινγκ και τις δημοσιογραφικές πρακτικές.Η παρούσα διατριβή καταγράφει τις ευρύτερες τάσεις, που επικρατούν στον κλάδο των ΜΜΕ, εμβαθύνοντας ωστόσο στα Διανεμημένα Μέσα. Μετά την τεκμηρίωση αυτών των τάσεων, ερευνώνται οι αιτίες που οδήγησαν στην ανάπτυξη των Διανεμημένων Μέσων. Γι' αυτό και αναδείχθηκε σε κεντρικό ζητούμενο αυτής της προσπάθειας η ανάλυση των αντιλήψεων και της συμπεριφοράς του κοινού της αγοράς των ΗΠΑ όσον αφορά την κατανάλωση ειδήσεων.Μέσα από δειγματοληψία χιονοστιβάδας, διαμοιράστηκε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο σε 200 ερωτηθέντες από 39 πολιτείες των Ηνωμένων Πολιτειών, με σκοπό να κατανοηθούν τα αίτια της διαρκώς αυξανόμενης επιρροής των Διανεμημένων Μέσων. Από την έρευνα προέκυψαν στοιχεία αναφορικά με την εμπειρία των χρηστών, ενώ αποτυπώθηκε σημαντική στροφή στις προτιμήσεις των αναγνωστών και η αλλαγή στον τρόπο, με τον οποίο καταναλώνουν τις ειδήσεις.
