Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Petropoulos, Panagiotis"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Tank allocation in bulk shipping(2024-10-30) Πετρόπουλος, Παναγιώτης; Αρμενιάκος, Κωνσταντίνος; Petropoulos, Panagiotis; Armeniakos, Konstantinos; Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance; Tsouknidis, Dimitrios; Moutos, Thomas; Androutsopoulos, KonstantinosΗ παρούσα διατριβή ασχολείται με το πρόβλημα κατανομής δεξαμενών (TAP) στη μεταφορά χύδην φορτίων, εστιάζοντας ειδικά στη μεταφορά υγρών χύδην και επικίνδυνων υλικών. Η μελέτη δίνει έμφαση στον κεντρικό ρόλο της κατανομής δεξαμενών στην εξασφάλιση ασφαλούς και αποτελεσματικής μεταφοράς με παράλληλη συμμόρφωση με τους νομικούς κανονισμούς. Η έρευνα διερευνά τον τρόπο βέλτιστης κατανομής διαφόρων τύπων φορτίου σε δεξαμενές πλοίων, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως η σταθερότητα του πλοίου, η συμβατότητα του φορτίου, η επιχειρησιακή αποδοτικότητα και η ασφάλεια. Η διατριβή προτείνει τη χρήση του Μεικτού Ολοκληρωμένου Γραμμικού Προγραμματισμού (MILP), του Προγραμματισμού Περιορισμών (CP) και ευρετικών μεθόδων για την επίλυση των πολύπλοκων περιορισμών του TAP, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη χρήση της χωρητικότητας των δεξαμενών, ενώ παράλληλα αποτρέπεται η μόλυνση του φορτίου ή οι ανεπιθύμητες αντιδράσεις. Ασχολείται επίσης με τις επιπτώσεις της κατανομής του υγρού φορτίου στη σταθερότητα του σκάφους, ιδίως με το φαινόμενο της ελεύθερης επιφάνειας, το οποίο μπορεί να αποσταθεροποιήσει ένα σκάφος. Επιπλέον, η μελέτη ενσωματώνει εξωτερικούς παράγοντες, όπως οι κώδικες MARPOL και International Bulk Chemical (IBC), για την προώθηση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας. Η έρευνα αναδεικνύει τα οικονομικά οφέλη της βελτιστοποιημένης κατανομής δεξαμενών, συμπεριλαμβανομένης της μειωμένης κατανάλωσης καυσίμων, της ταχύτερης ανάκαμψης λιμένων και του χαμηλότερου λειτουργικού κόστους, ιδίως στη μεταφορά χημικών και βιομηχανικών αερίων. Η διατριβή διερευνά επίσης τεχνολογίες παρακολούθησης του περιεχομένου των δεξαμενών σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες βοηθούν στη λήψη αποφάσεων και μετριάζουν τους επιχειρησιακούς κινδύνους.Μελέτες περιπτώσεων, όπως αυτές της Air Liquide, αποδεικνύουν την πρακτική εφαρμογή αυτών των μοντέλων βελτιστοποίησης, που οδηγούν σε αυξημένη ασφάλεια και μειωμένες δαπάνες εφοδιαστικής. Τελικά, η παρούσα διατριβή προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για την αντιμετώπιση του ΤΑΡ στη ναυτιλία χύδην, δείχνοντας ότι τα προηγμένα μοντέλα βελτιστοποίησης μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την ασφάλεια, την αποδοτικότητα και την περιβαλλοντική συμμόρφωση στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις.
