Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Seitaridou, Andromachi"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Augmented reality retail apps: try before you buy(2023-06-21) Σεϊταρίδου, Ανδρομάχη; Seitaridou, Andromachi; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Dimitriadis, Sergios; Baltas, George; Skarmeas, DionysiosΑυτή η διατριβή έχει ως στόχο να εξετάσει την επίδραση των κινητών εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας (ΕΠ) στο λιανικό εμπόριο, στην ικανοποίηση και την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Επικεντρώνεται στην επίδραση των χαρακτηριστικών της ΕΠ στις εφαρμογές στην εμπλοκή των χρηστών και τις επόμενες επιπτώσεις στην ικανοποίηση και πρόθεση αγοράς. Η μελέτη οργανώνεται σε έξι κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο παρέχει μια επισκόπηση της ψηφιοποίησης στο λιανικό εμπόριο, καθορίζει τους στόχους της μελέτης και θέτει τις ερευνητικές υποθέσεις υπό εξέταση. Το δεύτερο κεφάλαιο αποτελείται από μια εκτενή ανασκόπηση της σχετικής ακαδημαϊκής βιβλιογραφίας.Το τρίτο κεφάλαιο περιγράφει την μεθοδολογία που ακολουθήθηκε, χρησιμοποιώντας ποσοτική προσέγγιση με διαδικτυακές έρευνες που διεξήχθησαν σε Έλληνες καταναλωτές. Χρησιμοποιήθηκαν δύο εφαρμογές AR, "Wanna Kicks: Εικονική δοκιμή παπουτσιών" και "Amazon app: Προβολή στον χώρο σας", για τη συλλογή δεδομένων. Το τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζει την στατιστική ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν και συζητά τα ευρήματα, συμπεριλαμβανομένων των προφίλ των συμμετεχόντων στην έρευνα.Το πέμπτο κεφάλαιο προσφέρει μια λεπτομερή συζήτηση των αποτελεσμάτων. Επίσης, ολοκληρώνεται με τις συέπειες, τους ερευνητικούς περιορισμούς και τις συστάσεις για μελλοντικές έρευνες. Η ενότητα μεθοδολογίας εξηγεί τη διαδικασία συλλογής δεδομένων, κατόπιν χρήσης μιας εκ των δυο διαθέσιμων εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας (ΕΠ).Το δείγμα αποτελούνταν από 97 καταναλωτές που συμπλήρωσαν την έρευνα. Η έρευνα χρησιμοποίησε κλίμακες προσαρμοσμένες από προηγούμενες μελέτες, με 28 ερωτήσεις σε έξι μεταβλητές. Χρησιμοποιήθηκε η κλίμακα Likert, η οποία κυμαίνεται από 1 έως 7.Συνολικά, αυτή η διατριβή εξετάζει τον αντίκτυπο των εφαρμογών λιανεμπορίου με επαυξημένη πραγματικότητα (ΕΠ) στους Έλληνες καταναλωτές. Η μελέτη παρέχει σημαντικές προτάσεις για τους προγραμματιστές κινητών εφαρμογών και τους επαγγελματίες στο χώρο του μάρκετιγνκ σχετικά με τη δυνατότητα της τεχνολογίας AR να βελτιώσει την εμπειρία των καταναλωτών και να επηρεάσει θετικά τις αποφάσεις τους ως προς την αγορά προϊόντων.
