Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Siomkos, Ioannis"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Customer experience in services: investigating the ICT potential by utilizing Fuzzy Logic(2024-11-01) Σιώμκος, Ιωάννης; Siomkos, Ioannis; Athens University of Economics and Business, Department of Business Administration; Ioannidis, Antonios; Spilioti, Stiliani; Kardaras, DimitriosΟ κύριος στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τη χρήση της ασαφούς λογικής στην αξιολόγηση των υποδομών των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) όσον αφορά τη συμβολή τους στην εμπειρία του πελάτη στις υπηρεσίες. Η παρούσα εργασία αναγνωρίζει τους τύπους τεχνολογιών και τις εξελίξεις που ήδη χρησιμοποιούνται ή θα αναπτυχθούν στο μέλλον. Επιπλέον, λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες των επιχειρήσεων, οι οποίες αναπαριστώνται ως μια αφαίρεση για τον προσδιορισμό των απαιτήσεων των ΤΠΕ. Οι ΤΠΕ περιλαμβάνουν διαδικασίες που υλοποιούνται με τη χρήση τεχνολογιών και μηχανισμών που μετατρέπουν τα δεδομένα σε πολύτιμες πληροφορίες και γνώση. Η πλειονότητα των επιχειρήσεων επενδύει ευρέως σε εφαρμογές ΤΠΕ. Συγκεκριμένα, οι εφαρμογές που επικεντρώνονται στον πελάτη αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα καθώς στοχεύουν στη βελτίωση της ικανοποίησης του πελάτη.Στην παρούσα μελέτη πραγματοποιείται ένα ερωτηματολόγιο που απευθύνεται σε Διευθυντές συστημάτων και υποδομών ΤΠΕ. Τα δεδομένα που συλλέγονται από τα ερωτηματολόγια αναλύονται για να δημιουργηθεί το μοντέλο ασαφούς λογικής και να εξαχθούν τα συμπεράσματα της διπλωματικής εργασίας.Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι υπάρχει ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών ΤΠΕ που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή από μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει περιθώριο για βελτίωση. Η παρούσα μελέτη διερευνά τις δυνατότητες των τεχνολογιών ΤΠΕ για την ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη στις υπηρεσίες. Προτείνει ότι οι επιχειρήσεις στον τομέα των υπηρεσιών θα πρέπει να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τεχνολογιών όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), η Επαυξημένη και Εικονική Πραγματικότητα (AR/VR) και τα Ψηφιακά Δίδυμα και να αναπτύξουν καινοτόμες εφαρμογές κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη, ξεκινώντας από τη σύλληψη της υπηρεσίας έως την υλοποίηση και την παροχή της.Αυτή η ερευνητική μελέτη προτείνει τη χρήση νέων συστημάτων και υποδομών ΤΠΕ το συντομότερο δυνατό, ώστε να εξασφαλιστεί η μακροχρόνια σχέση μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών με στόχο την προώθηση της συνεργασίας και της κατανόησής τους, δημιουργώντας έτσι ευκαιρίες προσανατολισμένες στην εμπειρία του πελάτη. Αυτή η μελέτη μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως η αρχική μελέτη μιας σειράς παρόμοιων ερευνών που εστιάζουν στις χρήσεις των ΤΠΕ τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Το προκύπτον μοντέλο ασαφούς λογικής μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλες περιπτώσεις αξιολόγησης συστημάτων ΤΠΕ σε διάφορους επιχειρηματικούς τομείς.
