Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Tsoutsa, Maria-Eleni"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Customer analysis: the case of an online retailer(2024-03-26) Τσούτσα, Μαρία-Ελένη; Tsoutsa, Maria-Eleni; Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology; Karlis, Dimitrios; Louridas, Panagiotis; Chatziantoniou, DamianosΣτις μέρες μας δημιουργείται μεγάλος όγκος δεδομένων σε διάφορους τομείς. Οι επιχειρήσεις συλλέγουν και αναλύουν δεδομένα σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των πελατών και να αναπτύξουν αποτελεσματικές στρατηγικές. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να παρέχει μια προσέγγιση για προτάσεις προϊόντων και υπηρεσιών για ηλεκτρονικά καταστήματα χρησιμοποιώντας τμηματοποίηση πελατών, μοντέλο RFM (Recency, Frequency, Monetary) και ανάλυση καλαθιού αγοράς. Για την ανάλυση χρησιμοποιήθηκαν Python μέσω Jupyter Notebook και SAS® Studio.Αυτή η ανάλυση μπορεί να βοηθήσει ένα διαδικτυακό φαρμακείο να κατανοήσει καλύτερα τη συμπεριφορά του υπάρχοντος πελάτη, να βελτιώσει την ικανοποίηση και, κατά συνέπεια, τα κέρδη της επιχείρησης. Η επιχείρηση θα μπορεί να υλοποιεί αποτελεσματικές προωθητικές ενέργειες για τους πελάτες του ηλεκτρονικού της καταστήματος και έτσι να επιτυγχάνει αύξηση του πελατολογίου της προσελκύοντας νέους πιστούς πελάτες.Στο μέλλον, αυτή η ανάλυση θα μπορούσε να εκτελεστεί ξανά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα με περισσότερα δημογραφικά δεδομένα και δεδομένα συμπεριφοράς για κάθε πελάτη από την επιχείρηση. Έτσι, τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να συγκριθούν με την υπάρχουσα διπλωματική για να διαπιστωθεί εάν η επιχείρηση έχει βελτιώσει τους στόχους που έχει θέσει και εάν χρειάζεται να κάνει κάποιες αλλαγές στις προωθητικές της ενέργειες.
