Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Valaskas, Konstantinos"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Dynamic optimization and revenue management: capacity constraints and market competition(2023-09-25) Βαλάσκας, Κωνσταντίνος; Valaskas, Konstantinos; Athens University of Economics and Business, Department of Economics; Antoniou, Fabio; Gkenakos, Xristos; Zacharias, Eleftherios; Kyriakopoulou, Efthymia; Milliou, Chrysovalantou; Pechlivanos, Lambros; Vettas, NikolaosΗ δυναμική τιμολόγηση προϊόντων ή υπηρεσιών από τις επιχειρήσεις αφορά στην προσαρμογή τους στις συνθήκες της αγοράς σε μια αναζήτηση των τιμών που θα μεγιστοποιήσουν τα διαχρονικά τους κέρδη. Στον πραγματικό κόσμο αυτή είναι μια πρακτική που παρατηρείται αρκετά συχνά. Ήταν πάντα χρήσιμη, όπως σε παζάρια όπου τα επίπεδα των αποθεμάτων και η ώρα της ημέρας έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις τιμές. Σήμερα, οι ψηφιακές και άλλες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν δώσει τα μέσα σε πολλές εταιρείες σε διαφορετικές αγορές να εφαρμόσουν με επιτυχία τέτοιες μεθόδους με πιο εξελιγμένους τρόπους. Πολλοί οικονομικοί τομείς χρησιμοποιούν σήμερα δυναμική τιμολόγηση, όπως η αεροπορική βιομηχανία, οι δημόσιες μεταφορές, τα τουριστικά καταλύματα, τα εποχιακά αγαθά, αλλά και σε σχέση με την ταχεία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, των διαδικτυακών πωλήσεων λιανικής, των ψυχαγωγικών και αθλητικών εκδηλώσεων, των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, καθώς και τις επώνυμες εταιρίες, την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας ή άλλες αγορές ενέργειας. Αυτή η διατριβή μελετά τις αποφάσεις τιμολόγησης των επιχειρήσεων όταν έχουν αποθέματα ή με άλλα λόγια μια σταθερή χωρητικότητα που αποτελείται από έναν δεδομένο αριθμό μονάδων, για να πουλήσουν με την πάροδο του χρόνου.Δείχνουμε ότι η ασυμμετρία στα αποθέματα μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις επιλογές τοποθεσίας, μέχρι και να αναγκάσει την επιχείρηση χαμηλού αποθέματος να τοποθετηθεί στην άκρη της αγοράς με την εταιρεία υψηλού αποθέματος στη μέση της αγοράς. Το μοντέλο μας λαμβάνει υπόψη τις ασυμμετρίες τοποθεσιών και δυναμικότητας, και παράγει μια πλούσια συμπεριφορά τιμολόγησης ισορροπίας για τις επιχειρήσεις. Δεδομένου του χρόνου που απομένει, το επίπεδο ανταγωνισμού αυξάνεται στην τιμή επιφύλαξης και στην ασυμμετρία τοποθεσιών, αλλά μειώνεται στον συντελεστή προεξόφλησης, στην απόσταση των εταιρειών και στην ασυμμετρία των αποθεμάτων.
