Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Vlachou, Efstathia"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Brand equity: the case of "Horio"(2020-04-24) Βλάχου, Ευσταθία; Vlachou, Efstathia; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Κοκκινάκη, ΦλώραTο brand equity είναι μια από τις πιο σημαντικές έννοιες στο μάρκετινγκ. Η διερεύνηση της επωνυμίας θεωρείται στρατηγικό πλεονέκτημα για κάθε εταιρεία, επειδή αυξάνει την κερδοφορία. Η επιτυχία στη διαχείριση επωνυμίας προκύπτει από την κατανόηση και τη σωστή διαχείριση του εμπορικού σήματος. Η παρούσα μελέτη σκοπεύει να διερευνήσει την επωνυμία «Χωριό» μεταξύ των Ελλήνων καταναλωτών. Το Χωριό είναι μια ελληνική μάρκα που περιλαμβάνει βούτυρο, μαργαρίνη, τυρί και ελαιόλαδο. Τα στοιχεία που χρησιμοποιούνται για την περιγραφή της επωνυμίας επωνυμίας Χωριό βασίζονται στον ορισμό του Aaker. Η ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι η ποσοτική έρευνα. Tο ερωτηματολόγιο της έρευνας σχεδιάστηκε με βάση τη θεωρητική έρευνα. Οι ερωτήσεις της έρευνας βασίζονταν κυρίως σε κλίμακες τύπου Likert πέντε σημείων. Ζητήθηκε από τους ερωτηθέντες να δηλώσουν το βαθμό της συμφωνίας ή της διαφωνίας τους σχετικά με τη στάση, τη συμπεριφορά και τα συναισθήματά τους. Τα δεδομένα αναλύθηκαν στατιστικά με το πρόγραμμα SPSS με σκοπό να αναδείξουν μια συνολική εικόνα του δείγματος και πραγματοποιήθηκε ανάλυση αξιοπιστίας. Η διερευνητική ανάλυση παραγόντων αποκάλυψε τη δομή των μεταβλητών που χρησιμοποιήθηκαν. Στη συνέχεια, αναλύθηκε κάθε διάσταση του εμπορικού σήματος και αποκαλύφθηκαν ενδιαφέροντα ευρήματα για την επωνυμία Χωριό. Αντλώντας από τα ευρήματα της μελέτης, συζητούνται οι επιπτώσεις και προτείνονται περιορισμοί και μελλοντικές ερευνητικές κατευθύνσεις.
