Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Zoumpouloglou, Olga"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο How the impact of corporate social responsibility affects brand loyalty towards cruelty-free FMCG(2025-04-15) Zoumpouloglou, Olga; Ζουμπούλογλου, Όλγα; Baltas, George; Indounas, Kostis; Saridakis, CharalamposΟ βασικός σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της σχέσης μεταξύ της αφοσίωσης στο εμπορικό σήμα (brand loyalty) για προϊόντα ταχείας κατανάλωσης (Fast Moving Consumer Goods - FMCG) που δεν δοκιμάζονται σε ζώα (cruelty-free) και των διαστάσεων της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Corporate Social Responsibility - CSR). Συγκεκριμένα, οι συγγραφείς εξετάζουν την CSR ως ευθύνη της διοίκησης μιας εταιρείας, μέσα από τέσσερις διαστάσεις: οικονομικές, νομικές, ηθικές και φιλανθρωπικές ευθύνες (He, Y., & Lai, K. K., 2014). Επιπλέον, η έρευνα εξετάζει την αντιλαμβανόμενη από τον καταναλωτή αξία (perceived value), η οποία περιλαμβάνει λειτουργική, συναισθηματική, κοινωνική αξία και ηθική ανησυχία (Suphasomboon, T., & Vassanadumrongdee, 2022). Οι προαναφερθείσες διαστάσεις της CSR αναμένεται να ενισχύσουν την αφοσίωση των καταναλωτών προς τα cruelty-free προϊόντα ταχείας κατανάλωσης (Punniyamoorthy, M., & Prasanna Mohan Raj, 2007). Η μελέτη πραγματοποιήθηκε με ποσοτική προσέγγιση, χρησιμοποιώντας ένα δομημένο ερωτηματολόγιο που περιλαμβάνει 32 ερωτήσεις τύπου Likert (1 = διαφωνώ απόλυτα, 5 = συμφωνώ απόλυτα). Το δείγμα της έρευνας περιλάμβανε 203 συμμετέχοντες διαφορετικής ηλικίας, μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου. Τα ευρήματα αναμένεται να προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το πώς η CSR και η αντιλαμβανόμενη αξία του καταναλωτή μπορούν να ενισχύσουν την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα στο πλαίσιο των cruelty-free προϊόντων ταχείας κατανάλωσης, κάτι που θα μπορούσε να ωφελήσει πολλές επιχειρήσεις. Τα βασικά ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας είναι τα εξής: Από τις τέσσερις διαστάσεις της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, μόνο οι ηθικές και οι φιλανθρωπικές ευθύνες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην αντιλαμβανόμενη αξία του καταναλωτή, και πιο συγκεκριμένα στη λειτουργική αξία, τη συναισθηματική αξία και την ηθική ανησυχία, ενώ οι οικονομικές και νομικές ευθύνες έχουν ασθενέστερο αντίκτυπο. Επιπλέον, όσον αφορά την αντιλαμβανόμενη αξία του καταναλωτή, η κοινωνική αξία και η ηθική ανησυχία διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην επίδραση της αφοσίωσης στο εμπορικό σήμα. Όσον αφορά τους διαμεσολαβητές, η περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένη καταναλωτική συμπεριφορά επηρεάζει και ενισχύει θετικά την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα, ενώ η στάση απέναντι στο περιβάλλον λειτούργησε απλώς ως ενισχυτικός παράγοντας στον βαθμό επίδρασης της κοινωνικής αξίας στην αφοσίωση στο εμπορικό σήμα.
