Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Stathakopoulos, Vlasis"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Marketing plan for Newdeal Real Estate Group(2025-08-31) Kontaxi, Eleni; Saridakis, Charalampos; Paraskevas, Argouslidis; Stathakopoulos, VlasisΑυτή η μελέτη αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ για τη Newdeal Real Estate Group, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας, την προσέλκυση νέων πελατών και συνεργατών και τη διασφάλιση βιώσιμης ανάπτυξης στην ελληνική αγορά ακινήτων. Το σχέδιο βασίζεται στην ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας, στη διερεύνηση της θέσης της στον κλάδο και στη μελέτη των αναγκών και προτιμήσεων των πελατών της, ώστε να προταθούν στοχευμένες στρατηγικές και πρακτικές ενέργειες για την περίοδο 2021–2028. Η Newdeal Real Estate Group ιδρύθηκε το 2005 στην Αθήνα και από το 2020 λειτουργεί ως ανεξάρτητη εταιρεία, έχοντας εξελιχθεί σε έναν από τους πιο δυναμικούς παίκτες της ελληνικής αγοράς. Διαθέτει επτά γραφεία, δίκτυο 200 συνεργατών και συμμετέχει στο διεθνές δίκτυο Leading Real Estate Companies of the World. Η ταυτότητά της βασίζεται στην καινοτομία, τη διαφάνεια και την εκπαίδευση, ενώ οι υπηρεσίες της καλύπτουν πωλήσεις, ενοικιάσεις, εκτιμήσεις, διαχείριση, ανακαινίσεις, συμβουλευτική, το πρόγραμμα Golden Visa και προγράμματα κατάρτισης. Η οργανωτική δομή είναι λειτουργική, με εξειδικευμένα τμήματα, και η οικονομική εικόνα χαρακτηρίζεται από ισχυρή ρευστότητα, παρά τη μείωση κερδοφορίας το 2023. Στο εξωτερικό περιβάλλον, η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, οι ξένες επενδύσεις και οι τεχνολογικές εξελίξεις δημιουργούν προοπτικές, ενώ το αυξημένο κόστος, οι ρυθμιστικές αλλαγές και ο έντονος ανταγωνισμός αποτελούν προκλήσεις. Η Newdeal τοποθετείται στο μεσαίο τμήμα της αγοράς, προσφέροντας ευρύ χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών με προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Έρευνες πελατών δείχνουν υψηλή ικανοποίηση με έμφαση στην εμπιστοσύνη και τον επαγγελματισμό, ενώ εντοπίζονται ανάγκες για ταχύτερη επικοινωνία. Το προτεινόμενο σχέδιο μάρκετινγκ στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας, τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη και την ενίσχυση των leads, εστιάζοντας σε millennials και μεσήλικες επενδυτές. Με τον συνδυασμό τεχνολογικής καινοτομίας, διεθνών συνεργασιών και πελατοκεντρικών στρατηγικών, η Newdeal έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της ως ένα από τα πιο αξιόπιστα και καινοτόμα brands στην Ελλάδα.