Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Baltas, George"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The marketing plan of Elmobility EV charging equipment promoting e-mobility(2025-03-07) Παπαϊορδάνου, Χριστόφορος; Papaiordanou, Christopher; Skarmeas, Dionysios; Karantinou, Kalipso; Baltas, GeorgeΗ παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά σε βάθος τις στρατηγικές επικοινωνίας που χρησιμοποιούν μεγάλες εταιρείες στον κλάδο του εξοπλισμού φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, με ιδιαίτερη έμφαση στις τακτικές και τη στρατηγική που ακολουθεί η Elmobility προκειμένου να αξιοποιήσει στο έπακρο τη ζήτηση της αγοράς. Η έρευνα βασίζεται στις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρεία καθώς και στο τρέχον περιβάλλον της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα. Η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στην Ελλάδα παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη, λόγω της αυξημένης περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της ώθησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση για βιώσιμες μεταφορές. Η Ευρώπη έχει θέσει ως στόχο το 1 στα 3 οχήματα να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2030. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η ελληνική κυβέρνηση και οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν όλες τις προκλήσεις που σχετίζονται με την υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης, με την ελπίδα ενός πιο πράσινου μέλλοντος. Το μεγαλύτερο εμπόδιο για την υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης και το πιο συχνό ερώτημα των καταναλωτών αφορά τις υποδομές φόρτισης. Όταν επιλυθεί το πρόβλημα της περιορισμένης υποδομής φόρτισης στην Ελλάδα, η πορεία της ηλεκτροκίνησης θα είναι ανοδική. Συνεπώς, η δημιουργία ενός αποτελεσματικού σχεδίου μάρκετινγκ με τη χρήση παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις του κλάδου των υποδομών φόρτισης EV που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν αυτή την άνοδο της ηλεκτροκίνησης και να αναπτυχθούν.Τεκμήριο Έρευνα πάνω στη διαφημιστική καμπάνια της Aegean Airlines “Έχω Πάει” και την επίδρασή της στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στην εικόνα της εταιρείας(2025-03-07) Τροβάς, Αλέξανδρος; Trovas, Alexandros; Skarmeas, Dionysios; Karantinou, Kalipso; Baltas, GeorgeΗ παρούσα μελέτη εξετάζει την επίδραση της διαφημιστικής καμπάνιας της Aegean Airlines, «Έχω Πάει», στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στην εικόνα της εταιρείας. Εφαρμόστηκε ποσοτική μεθοδολογία, με τη χρήση αυτοσυμπληρούμενου ερωτηματολογίου και μεθόδου δειγματοληψίας μη πιθανολογικού τύπου. Αναλύθηκαν βασικοί δείκτες, όπως η στάση απέναντι στη διαφήμιση, η στάση απέναντι στην υπηρεσία, η δημιουργικότητα της διαφήμισης, η ανάκληση, η ταύτιση, η ψυχαγωγική αξία, η πρωτοτυπία, η συναισθηματική επίδραση, η αλλαγή γνώμης και η πρόθεση αγοράς. Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν περιγραφικά στατιστικά και ανάλυση συσχέτισης Pearson. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι οι σημαντικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την αντίληψή τους για την εταιρεία είναι η πρόθεση αγοράς, η δημιουργικότητα της διαφήμισης, η πρωτοτυπία και ο ψυχαγωγικός της χαρακτήρας. Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι η ικανότητα ανάκλησης της διαφήμισης συνδέεται στενά με τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία και την ψυχαγωγία.