Πλοήγηση ανά Επιβλέπων "Painesis, Grigorios"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 3 από 3
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Exploring the antecedents of consumer satisfaction, trust, and loyalty towards Airbnb accommodations(2025-03-05) Σταχούλη, Τατιανή; Stachouli, Tatiani; Skarmeas, Dionysios; Baltas, George; Painesis, GrigoriosΗ παρούσα μελέτη εξετάζει την επίδραση των οικονομικών, ηδονιστικών και συμβολικών παραγόντων στην ικανοποίηση, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των καταναλωτών προς τα καταλύματα Airbnb στην Ελλάδα. Η αφοσίωση των καταναλωτών αναγνωρίζεται ως κρίσιμη μεταβλητή για την επαναλαμβανόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα, τη φήμη της μάρκας και την οργανική ανάπτυξη. Προηγούμενες έρευνες έχουν συχνά διερευνήσει παράγοντες που επηρεάζουν την αφοσίωση μεμονωμένα, παραβλέποντας την ολοκληρωμένη κατανόηση της αφοσίωσης των επισκεπτών και της πρόθεσής τους να επαναλάβουν την επίσκεψη. Η μελέτη αυτή εστιάζει στον εντοπισμό της ικανοποίησης και της εμπιστοσύνης των καταναλωτών ως των κύριων παραγόντων που προηγούνται της αφοσίωσης προς το Airbnb. Χρησιμοποιείται ένα ολιστικό πλαίσιο, που περιλαμβάνει μεταβλητές όπως οι χρηματικές οικονομίες, η τοποθεσία, τα κοινωνικά οφέλη, η ασφάλεια, η βιωσιμότητα, η ψυχαγωγία και η αντιλαμβανόμενη αυθεντικότητα. Η μελέτη υιοθετεί μια ποσοτική μεθοδολογία, χρησιμοποιώντας ένα ερωτηματολόγιο για τη μέτρηση της ικανοποίησης, της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης των καταναλωτών. Κάθε στοιχείο αξιολογήθηκε με χρήση της κλίμακας Likert 5 σημείων και συλλέχθηκαν δημογραφικά στοιχεία. Η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, μέσω convenience και snowball τεχνικής δειγματοληψίας, ενώ ένας πιλοτικός έλεγχος εξασφάλισε την αξιοπιστία και τη σχετικότητα του ερωτηματολογίου. Οι απαντήσεις αναλύθηκαν χρησιμοποιώντας περιγραφική στατιστική, διμεταβλητή ανάλυση και ανάλυση διαμεσολάβησης με το μοντέλο PROCESS macro 4 του Andrew Hayes. Η μελέτη προσφέρει πολύτιμες γνώσεις για τους οικοδεσπότες Airbnb και τους υπεύθυνους μάρκετινγκ που επιδιώκουν να ενισχύσουν την αφοσίωση των επισκεπτών και παρέχει ένα θεμέλιο για μελλοντική έρευνα που θα εξετάζει τους καθοριστικούς παράγοντες αφοσίωσης στην οικονομία διαμοιρασμού. Πιο συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε ότι οι οικονομικοί παράγοντες επηρεάζουν σημαντικά την αφοσίωση, κυρίως μέσω της εμπιστοσύνης και της ικανοποίησης που βασίζεται στην εμπειρία, ενώ οι ηδονιστικοί παράγοντες, όπως η απόλαυση και η αυθεντικότητα, αποτελούν τους ισχυρότερους προγνωστικούς δείκτες αφοσίωσης. Οι συμβολικοί παράγοντες έχουν περιορισμένη επίδραση, ενώ τα αποτελέσματα της τοποθεσίας είναι μέτρια, αναδεικνύοντας μια μετατόπιση της καταναλωτικής συμπεριφοράς προς βιωματικά και συναισθηματικά οφέλη έναντι των παραδοσιακών παραγόντων. Οι περιορισμοί της μελέτης περιλαμβάνουν τη χρήση non-probability δειγματοληψίας και την εστίαση στους Έλληνες εγχώριους ταξιδιώτες, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει τη γενικευσιμότητα των ευρημάτων. Παρ’ όλα αυτά, η έρευνα υπογραμμίζει τη σημασία της κατανόησης της καταναλωτικής συμπεριφοράς στον ταχέως εξελισσόμενο τομέα των καταλυμάτων.Τεκμήριο Investigating the impact of country of origin on perceived quality perceptions and purchase intentions of generic drugs and the moderating role of cosmopolitanism(2025-03-14) Giannakopoulou, Aikaterini; Γιαννακοπούλου, Αικατερίνη; Argouslidis, Paraskevas; Baltas, George; Painesis, GrigoriosΗ αύξηση των δαπανών υγειονομικής περίθαλψης αναδεικνύει την ανάγκη υιοθέτησης και χρήσης των γενόσημων φαρμάκων, τα οποία περιέχουν την ίδια δραστική ουσία με τα επώνυμα φάρμακα αλλά διατίθενται σε χαμηλότερο κόστος. Ωστόσο, οι καταναλωτές παραμένουν επιφυλακτικοί ως προς την κατανάλωση αυτού του είδους φαρμάκων, σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία και την ποιότητά τους. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης της εικόνας της χώρας στην πρόθεση αγοράς γενόσημων φαρμάκων, με τη διαμεσολάβηση της αντιλαμβανόμενης ποιότητας και του αντιλαμβανόμενου κινδύνου. Επιπλέον, η παρούσα μελέτη είναι η πρώτη που εισάγει τον κοσμοπολιτισμό ως μετριαστικό παράγοντα στον φαρμακευτικό τομέα, σε μια προσπάθεια εξέτασης των σχέσεων μεταξύ της εικόνας της χώρας και των διαμεσολαβητών. Υιοθετήθηκε μια πειραματική προσέγγιση, με τη διαδικτυακή διανομή δύο εκδόσεων ενός δομημένου ερωτηματολογίου, καθεμία εκ των οποίων παρουσίαζε ένα σενάριο υψηλής ή χαμηλής εικόνας χώρας. Ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων ήταν 410, εκ των οποίων οι 210 απάντησαν στο σενάριο υψηλής εικόνας χώρας και οι 200 στο σενάριο χαμηλής εικόνας χώρας. Προηγήθηκε διαδικασία πιλοτικής δοκιμής, με ένα μικρό δείγμα συμμετεχόντων, οι οποίοι εκτίμησαν τον χρόνο ολοκλήρωσης στις περίπου 8 λεπτά. Ακολούθησε παρουσίαση προηγούμενων μελετών σχετικά με τους προαναφερθέντες παράγοντες, οδηγώντας στη διαμόρφωση ενός εννοιολογικού μοντέλου που εξέτασε τις σχέσεις μεταξύ αυτών, με στόχο την πρόταση προτάσεων σχετικά με τις προθέσεις αγοράς γενόσημων φαρμάκων από τους καταναλωτές. Τα δεδομένα που προέκυψαν από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων αναλύθηκαν με το λογισμικό IBM SPSS Statistics 25.0 και το στατιστικό εργαλείο Hayes’ PROCESS Macro. Τα αποτελέσματα των αναλύσεων έδειξαν ότι η αντιλαμβανόμενη ποιότητα είναι ο σημαντικότερος παράγοντας που επηρεάζει την πρόθεση αγοράς, επιβεβαιώνοντας προηγούμενες έρευνες, ενώ ο κοσμοπολιτισμός έχει θετική επίδραση στην επίδραση της εικόνας της χώρας στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα, κάτι που συνάδει επίσης με προηγούμενες μελέτες, αλλά παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην κατηγορία προϊόντων γενόσημων φαρμάκων. Ωστόσο, ο αντιλαμβανόμενος κίνδυνος δεν βρέθηκε να επηρεάζεται από την εικόνα της χώρας και τον κοσμοπολιτισμό, αν και επηρεάζει αρνητικά την πρόθεση αγοράς, επιβεβαιώνοντας εν μέρει τη σχετική βιβλιογραφία. Ακολούθησε συζήτηση των ευρημάτων, με στόχο τον εμπλουτισμό της υπάρχουσας βιβλιογραφίας με νέα δεδομένα και την ανάδειξη ομοιοτήτων ή διαφορών σε σχέση με προηγούμενες μελέτες. Τέλος, παρουσιάστηκαν προτάσεις μάρκετινγκ για την παροχή χρήσιμων πληροφοριών σε στελέχη και υπεύθυνους μάρκετινγκ σχετικά με την ενίσχυση της πρόθεσης αγοράς και της κατανάλωσης γενόσημων φαρμάκων, ενώ αναφέρθηκαν επίσης οι περιορισμοί της παρούσας μελέτης και προτάσεις για μελλοντικές ερευνητικές κατευθύνσεις.Τεκμήριο Unveiling the power of green message framing and the moderating role of personal characteristics on consumer reactions toward eco-friendly restaurants(2025-03-10) Konstantinou, Theodora-Iliana; Κωνσταντίνου, Θεοδώρα-Ηλιάνα; Paraskevas, Argouslidis; Saridakis, Charalampos (Babis); Painesis, GrigoriosΗ παρούσα μελέτη εξετάζει την επίδραση της πλαισίωσης των πράσινων μηνυμάτων στην αντίληψη των καταναλωτών και στη συμπεριφορά τους προς οικολογικά εστιατόρια. Για την ανάλυση χρησιμοποιήθηκε πείραμα μεταξύ υποκειμένων, όπου οι συμμετέχοντες εκτέθηκαν σε δύο διαφορετικούς τύπους μηνυμάτων: το ένα επικεντρωνόταν στα περιβαλλοντικά οφέλη και το άλλο στην καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων. Στατιστικές μέθοδοι, όπως διμεταβλητές αναλύσεις, ο στατιστικός έλεγχος t για ανεξάρτητα δείγματα, και η ρυθμιζόμενη διαμεσολάβηση, χρησιμοποιήθηκαν για να εκτιμηθούν οι σχέσεις μεταξύ των βασικών παραμέτρων. Τα ευρήματα έδειξαν ότι η πλαισίωση του μηνύματος δεν επηρεάζει σημαντικά την αντίληψη της σοβαρότητας του ζητήματος ή την ανάθεση ευθύνης στους καταναλωτές. Ωστόσο, η προσωπική ευθύνη και η περιβαλλοντική ανησυχία αποδείχθηκαν καθοριστικοί παράγοντες στη διαμόρφωση των οικονομικών δεσμεύσεων για βιώσιμες λύσεις. Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν τη σημασία των ατομικών αξιών στην επικοινωνία για τη βιωσιμότητα και παρέχουν πρακτικές συστάσεις για τις επιχειρήσεις, ώστε να ενισχύσουν την εμπλοκή των καταναλωτών και τη χρηματοδότηση βιώσιμων πρακτικών.