Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Panagiotopoulou, Leda"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Compassionate workplace: a systematic literature review on compassion and employee outcomes(2025-03-07) Πανταζή, Αμαλία-Μαρία; Pantazi, Amalia-Maria; Salavou, Helen; Papachristopoulos, Konstantinos; Panagiotopoulou, LedaΣκοπός: Η έννοια της «συμπόνιας» αναγνωρίζεται ως μια βασική ανθρώπινη ιδιότητα η οποία εκδηλώνεται σε διάφορους τομείς της ζωής ενός ατόμου και η βιωματική της εμπειρία περιλαμβάνει πρωτίστως την αναγνώριση του πόνου του άλλου και το έντονο εσωτερικό κίνητρο για την προσπάθεια ανακούφισης του. Στην οργανωσιακή επιστήμη, η έννοια της «συμπόνιας» ενδέχεται να αποκτήσει συλλογική έκφραση, ιδίως εντός του εργασιακού περιβάλλοντος μέσω υποστηρικτικών αλληλεπιδράσεων μεταξύ των εργαζομένων, οι οποίες συμβάλλουν στην ευημερία και την παραγωγικότητά τους. Έρευνες στον τομέα αυτό αποδεικνύουν πως ένα «συμπονετικό» περιβάλλον εργασίας, μπορεί να επηρεάσει θετικά την ικανοποίηση των εργαζομένων, να βοηθήσει στην μείωση της επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) και να προάγει μια συνεργατική ατμόσφαιρα, βελτιώνοντας έτσι τη συνολική απόδοση του οργανισμού. Ωστόσο, παρά την σημασία της, η κατανόηση των μηχανισμών διαμέσου των οποίων η «συμπόνια» λαμβάνει χώρα και επηρεάζει τα διάφορα οργανωσιακά πλαίσια, παραμένει περιορισμένη και αποτελεί αντικείμενο περαιτέρω διερεύνησης. Η παρούσα συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας στοχεύει στην ενοποίηση της υπάρχουσας γνώσης σχετικά με τη «συμπόνια στον χώρο εργασίας» και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στις εκβάσεις/αποτελέσματα των εργαζομένων. Συγκεκριμένα, η παρούσα ανασκόπηση επιδιώκει να διευκρινίσει πώς εννοιολογικά την «συμπόνια» εντός των οργανωσιακών πλαισίων, να εντοπίσει τα βασικά θεωρητικά πλαίσια τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί για να εξηγήσουν την επίδραση της στα μέλη του οργανισμού, να προσδιορίσει τους μεσολαβητικούς μηχανισμούς (μεσολαβητές) και τις συνθήκες οριοθέτησης (τροποποιητές) αυτής της σχέσης και να καταλήξει σε ένα εννοιολογικό μοντέλο πλαισίου. Ο απώτερος σκοπός είναι, τέλος, να προάγει την περαιτέρω μελλοντική έρευνα στο ζήτημα αυτό και ενισχύει την λήψη διοικητικών αποφάσεων για την ανάπτυξη και καλλιέργεια «συμπονετικών χώρων εργασίας», οι οποία θα ενισχύουν την αποδοτικότητα, βιωσιμότητα και μακροημερία του οργανισμού.Τεκμήριο Employer branding in the Greek context(2025-09-24) Andriopoulos, Andreas; Paraskevas, Argouslidis; Gkypali, Areti; Panagiotopoulou, LedaΤο Employer Branding έχει αναδειχθεί σε ένα κρίσιμο στρατηγικό εργαλείο που επιτρέπει στους οργανισμούς να προσελκύουν, να εμπλέκουν και να διατηρούν ταλέντα σε ένα ολοένα πιο ανταγωνιστικό και γνώσεων-οδηγούμενο περιβάλλον. Συνδυάζει αρχές Marketing με τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, τοποθετώντας τις επιχειρήσεις ως ελκυστικούς εργοδότες μέσα από την επικοινωνία των λειτουργικών, οικονομικών και ψυχολογικών ωφελειών της απασχόλησης. Η παρούσα διπλωματική εξετάζει το Employer Branding από την οπτική του Marketing, εστιάζοντας στη σημασία του ως ολιστικής στρατηγικής επικοινωνίας που διαμορφώνει τις αντιλήψεις τόσο των εσωτερικών όσο και των εξωτερικών ενδιαφερομένων. Παρότι το θέμα έχει μελετηθεί εκτενώς σε μεγάλες πολυεθνικές, η εφαρμογή του σε μικρότερες επιχειρήσεις παραμένει περιορισμένη. Η έρευνα καλύπτει αυτό το κενό, διερευνώντας πώς οργανισμοί διαφορετικών μεγεθών στην Ελλάδα, μπορούν να υιοθετήσουν στρατηγικά το Employer Branding για να ενισχύσουν την οργανωσιακή ελκυστικότητα και τη διατήρηση εργαζομένων. Η μελέτη βασίστηκε σε ποσοτική μεθοδολογία με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, το οποίο διανεμήθηκε σε εργαζόμενους στην Ελλάδα. Το ερωτηματολόγιο μέτρησε διαστάσεις του Employer Branding όπως Interest Value, Social Value, Economic Value, Development Value και Application Value, καθώς και παράγοντες όπως Salary & Compensation, Promotional Opportunities και Intention to Leave. Τα δεδομένα αναλύθηκαν μέσω SPSS (version 29) με ανάλυση συχνοτήτων, παραγοντική ανάλυση, αξιοπιστία και συσχετίσεις. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι διαστάσεις του Employer Branding επηρεάζουν σημαντικά την οργανωσιακή ελκυστικότητα και την πρόθεση παραμονής των εργαζομένων. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη, στη θετική κουλτούρα και στη διαφανή επικοινωνία. Σε θεωρητικό επίπεδο, η έρευνα προσφέρει εμπειρικά δεδομένα από το ελληνικό πλαίσιο, ενώ πρακτικά υπογραμμίζει τη σημασία ενός ξεκάθαρου Employer Value Proposition (EVP) και της αξιοποίησης ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας για την ενίσχυση της εργοδοτικής εικόνας.